הדר ברייר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הדר ברייר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מי את?
הדר ברייר, בת 35 מגבעתיים, ביולוגית ומורה לבלט, השתתפתי בעונה השלישית של ״חתונה ממבט ראשון״ וזכיתי בדניס. הביטוי המנצח ״וואלה, זכיתי״ גרם לי להבין שמחשבה מייצרת מציאות.

האם את חושבת שאת נמצאת ב־15 דקות התהילה שלך או שהן יימשכו עוד הרבה זמן?
״הבאזז קצת ירד באופן טבעי, אבל עדיין רוב נכבד מאוד התחבר לתוכנית ומתגעגע לנוכחות שלנו על המסך. אני חושבת שמעקב אחרינו ברשתות החברתיות נועד ברובו לוודא שההפי־אנד נשמר ולשמוח בשמחתנו שמצאנו זה את זה. כמו שרובנו היינו עוקבים אחרי סינדרלה והנסיך אחרי קריאת האגדה״.

הדר ברייר, דניס רוסקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הדר ברייר, דניס רוסקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

דניס רוסקוב לא צפה בשידור שלו בנינג'ה ישראל: וזו הסיבה- לחצו כאן

האם את ודניס עושים זה לזה לייק? 
״אם אני אראה פוסט של דניס, כמובן שאעשה לו לייק, אבל בכל זאת, אנחנו ביחד רוב הזמן, אז הוא פחות מעניין אותי באינסטגרם.לרוב אנחנו מאשרים את הפוסטים אחד של השני לפני שהם עולים, אז לא קורה שעולה פוסט לא לעניין״.

כמה הודעות אישיות את מקבלת ביום? מה אופי ההודעות? 
״תלוי במה שאני מעלה. ככל שאני מעלה פוסט/סטורי יותר אנושי ופחות 'פלסטיקי', כמות התגובות עולה. כשזה קורה, מדובר בעשרות הודעות שרובן קשורות לפוסט, וחלק קטן קשורות לסטטוס עם דניס. לדוגמה, כשחשפתי שאני עושה הזרקות או כששיתפתי שאני מתחילה הסבת מקצוע, הפוסטים גרמו להרבה שאלות״.

היית מוכנה לצאת עם בחור שמתחיל איתך באינסטגרם?
״ברור שהייתי יוצאת עם בחור שהיה מתחיל איתי באינסטגרם. כשבחור נראה טוב בעיניי, אז כל האמצעים כשרים. כמובן שמקווה שהעניין לא יהיה רלוונטי יותר לגביי״.

ומי מקבל יותר לייקים?
״אין לי מושג, זה לא באמת משנה או חשוב לי. אנחנו משתדלים לא להעלות את אותן תמונות כדי שדפי האינסטגרם שלנו יהיו בכל זאת שונים אחד מהשני. אם נעלה את אותה התמונה, אני מעריכה שלי יהיו יותר לייקים כי מספר העוקבים שלי גדול יותר״.

האם בחורים מתחילים איתך? 
״מעט בחורים מתחילים איתי, ואם זה קורה, אז הם בדרך כלל לא מהארץ. אני מאמינה שהרוב מודעים לסטטוס שלי ומי שלא, די יבין שאני בזוגיות מהאינסטגרם שלי. או שסתם אני מנסה לשכנע את עצמי ואני למעשה כבר לא אטרקטיבית״.

נתונים: מערכת IMAI של חברת המשפיענים LEADERS 

דניס רוסקוב, הדר ברייר, חתונה ממבט ראשון (צילום: פול סגל)
דניס רוסקוב, הדר ברייר, חתונה ממבט ראשון (צילום: פול סגל)