בראיון שהעניקה חברת הכנסת איילת שקד למעיין אדם ברשתות החברתיות שנערך אמש (שלישי) בשידור חי, הפתיעה אדם את חברת הכנסת וחשפה כי שרת המשפטים לשעבר יצאה בעברה עם מגיש הטלוויזיה ניב רסקין

"תספרי לי על התקופה שיצאת עם ניב רסקין", התקילה אדם את שקד הנבוכה. "אוקי אוקי אוקי", השיבה שקד, "האמת, ותשאלי אותו הוא יודה, שניב רסקין חיזר אחריי בבית הספר, זו האמת". "באיזו כיתה זה היה, ואיך ניב מחזר?", שאלה אדם. "אני לא יכולה לעשות לו את זה. לא, לא, אני לא מביכה אותו עד כדי כך. בכל זאת יש לו תוכנית בפריים טיים. לא, אני לא מסתבכת איתו", ענתה שקד. אדם שהבינה את משמעות האייטם לא הפסיקה ושאלה: "בני כמה הייתם?". 

"אני חושבת שאני הייתי בכיתה י' והוא ביא' משהו כזה. זהו יצאנו פעם או פעמיים, היה מגניב אבל אני לא הייתי בקטע של חבר באותה תקופה, עניינו אותי רק הצופים והלימודים". "אז נידפת אותו אחרי שני דייטים?", התעקשה אדם. "כן, אבל לא בגללו, הוא מקסים ומוכשר ומוצלח. ועכשיו אני אתן לך עוד סקופ כי אף אחד לא יודע מה הוא מצביע, כי הוא לא דמות פוליטית, בתיכון עירוני ד', היינו פחות או יותר שני היחידים הימניים", ענתה שרת המשפטים לשעבר.

איילת שקד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
איילת שקד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"באמת אי אפשר לקרוא אותו ולא לדעת למי הוא מצביע", השיבה לה אדם. "יש לי לתת לך עוד סקופ, מסתבר שלא מזמן הוא מצא מכתב שכתבתי לו". "מה כתבת במכתב?", ניסתה אדם את מזלה. "זה ביני לבינו את צריכה לבקש ממנו רשות", ענתה שקד הפוליטיקאית. "הוא לא ייתן לי בחיים, ניב הכי צנון", ענתה לה אדם. אין ספק שחברת הכנסת הציגה את מגיש החדשות באור שעדיין לא ראינו.  

מעיין אדם, ניב רסקין (צילום: ניר פקין)
מעיין אדם, ניב רסקין (צילום: ניר פקין)