המיליארדר איל וולדמן ממלאנוקס ובת זוגו ז'אן בן־אהרון, שמתאהבים ונפרדים חליפות, שוב נפרדו. בן־אהרון מתנחמת בשכירתה של דירת גן מפוארת בשכונת בבלי בתל אביב. העלות, לפני הנחה, 18 אלף שקל. 

ז'אן, כבר הפסקתי לעקוב.
"תודה על ההתעניינות. יום מקסים".

איל וולדמן  (צילום: יח''צ)
איל וולדמן  (צילום: יח''צ)

> לפני כחודשיים דיווחה ליאורה על רומן בין המיליארדר יואב חרל"פ, מבעלי כלמוביל, לבין דנה שבס, האקסית של שמעון שבס. עכשיו היא מתכבדת לבשר שחרל"פ עשה קאמבק לחברתו האוסטרלית, אושן.

דנה, זה היה קצר וקולע?
"יואב ואני מעולם לא נפרדנו. אנחנו מנהלים מערכת יחסים חברית ותו לא".

חרל"פ סירב להגיב.

יואב חרל”פ, הלאונג' (צילום: ללא קרדיט)
יואב חרל”פ, הלאונג' (צילום: ללא קרדיט)

> וללא כל קשר: גרושתו דגנית כהן חרל"פ מחזקת את הזוגיות עם גל פרידמן - לא השייט המעוטר, אלא יו״ר חברת הסטארט־אפ הישראלית אקווריוס אנג'ינס (Aquarius Engines), שחתמה לאחרונה עם נוקיה העולמית על עסקת ענק של 250 מיליון יורו.

פרידמן, דגנית היא עוד פריצה גדולה?

"האישה הכי הורסת שפגשתי".

> נשיא התאחדות הקבלנים, ראול סרוגו, יו״ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ, יצחק מויאל, ומנכ״ל הקרן לעידוד ענף הבנייה, שי בירן, השתתפו בטקס המסורתי לכבוד 61 המצטיינים בענף. הטקס נערך ביוזמתה ובחסותה של הקרן לעידוד ענף הבנייה בישראל והתקיים בזום. קובי מימון, המנחה, סיכם: "יש על מי לבנות".

> הקונדיטורית אור שפיץ משתתפת בקמפיין טלוויזיה של המותג הבינלאומי להיגיינה נשית קוטקס. הקמפיין עוסק בסטיגמות שאיתן מתמודדות נערות ונשים במהלך חייהן. שפיץ חושפת שהדרך לפרסום הנוצץ לא הייתה פשוטה בכלל.

אור שפיץ (צילום: שוקה כהן)
אור שפיץ (צילום: שוקה כהן)