לפני שלושה שבועות איבדה מלי לוי את אמה שהלכה לעולמה. אנחנו לא נוהגים לכתוב על שכול במדורי הבידור, אבל לוי בחרה באומץ רב לשתף את עוקביה בתקופה הקשה שהיא עוברת. בסרטון שהעלתה השחקנית חנוקה בדמעות שיתפה לוי על החלל העצום שנותר בה ועל התקופה הלא פשוטה שהיא עוברת.

"לפני קצת יותר משלושה שבועות איבדתי את האישה הכי יקרה לליבי, האישה שאני הכי אוהבת בעולם, את אמא שלי. אני עוברת תקופה לא פשוטה. אני יודעת שזה נושא לא אטרקטיבי לשתף, אבל אני חושבת שכל אחד מאיתנו פוגש או יפגוש מוות בחייו וזה כן משהו שצריך לדבר עליו. אני יודעת שיש לי משפחה ובאמת מנסה להתחזק מהמקום הזה ואני יודעת שאמא שלי לא רוצה לראות אותי שוקעת. אבל פתאום חור. חור ענק בלב, קרקע שנפערה לי והנתון היציב שלי כבר לא נמצא פה זה מאד מאד קשה".

View this post on Instagram

A post shared by malilevi (@malilevi)

עוד חשפה לוי את סיבת מותה של אמה: "אמא שלי הייתה חולה במחלת פיברוזיס ריאתי אדיופתי, מחלה שהפתרון היחיד שלה זה השתלת ריאה. אמא שלי כמובן הייתה ברשימה אבל בארץ לא מזרזים השתלות מעל גיל 70. זה ניתוח מאד קשה ולצערנו לא הספקנו. הבטחתי לאמא שלי שאני אמשיך את הדרך שלה, אז אני מכינה לכם כמה הפתעות שקשורות לחיים שלה, אז אני מקווה שתעזרו לי להנציח אותה".

View this post on Instagram

A post shared by malilevi (@malilevi)