בלוגריות אופנה, משפיעני אוכל, בלוגריות לייף סטייל וגם כאלו של טיולים. בשנים האחרונות אנחנו עדים לעוד ועוד תחומים שהפכו להיות הכי פופולריים ונכונים לתקופה ותודה לאינסטוש ויוטיוב. אבל בשנה האחרונה, בשקט ובזהירות תופס תאוצה תחום חדש שכבר הפך להיות הכוכב החדש של מובילי דעת הקהל- הגיימינג. אם אתם לא מכירים את התחום, אז קודם כל ברכותינו- אתם זקנים. שנית, אנחנו כאן להסביר שמדובר לרוב בבני נוער חובבי משחקי מחשב שמטפחים עמודים פעילים ומצליחים בטירוף ברשתות החברתיות בהם הם משתפים את כולם, ובכן, במשחקי המחשב האלו. 

סטטיק הוא תומך נלהב של התחום וכשהוא לא עסוק בלקדם קריירה בינלאומית עם חוזה בשווי מיליונים, או לחגוג ימי הולדת ראוותניים לו ולחצי השני שלו בן אל, סטטיק הוא בעצם בחור פשוט שרק רוצה לבלות כל היום מול המחשב ולגלות את המשחק הנכון הבא. (סתם הוא ככל הנראה כותב כרגע להיט חדש עם פיטבול או וויל איי אם אבל תנו לנו לפנטז). 

סטטיק חגג יום הולדת 30 יוקרתי במיוחד ועשה חשבון נפש- לחצו כאן

עוד יותר הופתענו כשגילינו גיימרית אחת ברת מזל שסטטיק פשוט החליט להצטרף לאחד המשחקים שלה כאילו מדובר במעשה קז'ואלי לחלוטין. פרינסס גיל (כן כן זה השם), גיימרית ויוטיוברית צעירה ומבטיחה העלתה לחשבון היוטיוב שלה השבוע סרטון בו היא מבלה עם הזמר המצליח וחבריו בסשן משחקים קולח ונראה כי סטטיק לגמרי נכנס לתחום ולקח את זה צעד אחד קדימה כשהוא הגדיל לעשות ושיתף את החוויה בסטורי שלו אל מול מאות אלפי עוקביו.

בגדול, ב-TMI פשוט תוהים אם זו הדרך החדשה להתחבר לכוכבים שלנו, כי אם כן אנחנו רצים לפתוח עמוד גיימינג ומחכים לבואה של ביונסה. סתם זאת ביונסה היא לא עושה דברים כאלה, אז אנחנו מתפשרים גם על אריאנה גרנדה.

מאמי בחתונה נעמיד עמדת גיימינג סבבה?(צילום: יח''צ לימור כרסנטי)
מאמי בחתונה נעמיד עמדת גיימינג סבבה?(צילום: יח''צ לימור כרסנטי)