מגיפת הקורונה אמנם מתחוללת בחוץ, אבל הקריסמס, חג המולד הוא לגמרי חג של בית - בו כל המשפחה מתאגדת תחת עץ האשוח ומבלה אחד בחברת השניה. אז בלי מסיבות ראוותניות או טיולים מנקרי עיניים (אלא רק מתנות נוצצות), יצאנו לבדוק כיצד הכוכבים מתכוננים לחג הכי קסום בשנה.

אנחנו לא יודעים אם אלו השפעות הקורונה, אבל כוכבת המסיבות והטראש קים קרדשיאן ככל הנראה לא תערוך השנה את הנשף השנתי שלה, ואם זה לא מספיק היא אפילו חשפה כי היא מתכוונת להשתמש השנה באותו עץ אשוח בו השתמשה בשנה שעברה. המצב עד כדי כך בקרשים? ג'יג'י חדיד, הטופמודל ובת הזוג של זאין מאליק לעומת זאת, לא נשארה בבית אלא מבלה את החג עם בתה התינוקת בניו יורק, והיא אף פרסמה כי בימים האחרונים הניובורן שלה חוותה את השלג הראשון שלה. נפלא

קים קרדשיאן והעץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קים קרדשיאן והעץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

View this post on Instagram

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid)

ויקטוריה בקהאם, העלתה סרטון תיעוד מיוחד של המשפחה הפוטוגנית מאחורי הקלעים תוך שהם מנסים לצלם את הגלויה השנתית שלהם. תראו, גם בגיל 17 אמא צריכה לרדות בבן שלה להתלבש כמו שצריך בשביל תמונה טובה ושום מילה על דיוויד בעלה שהתאים את המסכה לאווירת התקופה. בצד השני של הגלובוס, סלינה גומז עושה פוזות ליד העץ עם הכלבלב שלה תוך שהיא מדגמנת את קולקציית הנעליים החדשה שלה לפומה, ודמי מור לא מקשטת רק את עץ האשוח שלה, אלא למה לא לקשט את כל הצמחים שבתוך הבית אם כבר משקיעים?

הפאוור קפאל המתוק ג'סטין ביבר והיילי בולדווין התכוננו לחג נמרצות והעלו סרטון שלהם בהילוך מהיר מקשטים את העץ אשוח המרשים שלהם. ריס ויתרספון השלימה את מלאכת החג האהובה עליה ובנתה בית מרשים מעוגיות זנגוויל יחד עם הילדים שלה, וסיפרה באינסטגרם שזה הדבר האהוב עליה בחג. איפה עמי ותמי?

האחות הקטנה והכי עשירה לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר, קיילי, סיפרה כי היא מעצבת ומתארגנת לחג היפה בשנה כבר מחג ההודיה, כלומר יותר מחודש וכמובן, צירפה גם את בתה סטורמי למשימה בתמונות מתוקות עם פיג'מות תואמות. גם ג'יי לו שיתפה את העוקבים שלה כי היא מוכנה לחג האהוב עליה, והעלתה תמונה בטרנינג כשהיא יושבת תחת העץ.

View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner)

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)