האווירה הרדומה בימים האחרונים בבית "האח הגדול" הביאה את גל גברעם ויהודה יצחקוב למתוח את שאר הדיירים ולפתוח בדיון לוהט בסופו, מתוכננת גברעם לעזוב בדרמה ולעלות במדרגות הבית כאילו היא עוזבת, והכל תחת אישורו של המאסטרו האח הגדול. אבל כפי שבטח כבר הספקתם להכיר את הנפשות הפועלות בבית, לא כולם הבינו את הצחוקים, במיוחד תום חיימוב, בן זוגה של גברעם בבית.

 חיימוב, לא יכל להישאר אדיש לכך שאחד מדיירי הבית אמר לגברעם "סתמי את הפה", והרוחות התלהטו, עד שיצחקוב החליט לחשוף את המזימה שתכנן יחד עם גברעם כדי לא ליצור בלאגן ומריבות מיותרות. חיימוב, התעצבן אפילו יותר והרים את הקול "זה בכלל לא מצחיק את ילדה קטנה? זה מטומטם שאת נותנת פלטפורמה לזה שגבר יכול להגיד לאישה 'סתמי את הפה' וזה בסדר! זה לא שפוי. מה נראה לך? שזה מצחיק?" גברעם ההמומה קראה לעברו "תגיד אתה דפוק?" כשבן הזוג שלה ענה "לא אני ממש שפוי, שגבר יגיד לאישה סתמי את הפה ואני לא אגיד כלום?" וגברעם חתמה את הדיון ואמרה לו "תתאפס על עצמך מהר כי אתה צורח כמו חולה נפש".

"זה לא בסטנדרטים שלה": משפחתה של לינור מגיבה ליחסים עם רמי ורד- לחצו כאן

ככה נתפסה שולה זקן רגע אחרי שיצאה מהאח הגדול- לחצו כאן

לאחר שניסו להרגיע את הלהט שנוצר בבית, גברעם שוחחה עם יצחקוב על הבלאגן שהמתיחה שלהם גרמה ודיברה על היחסים שלה עם תום. "הוא לא יצרח עלי ועוד בכזה פורום של אנשים. זה הדברים שבונים קשר בסופו של דבר שאני כרגע בכלל לא בטוחה שבא לי על הקשר הזה. עלי אף גבר לא מרים את הקול". אכן היו כמה שעות לא פשוטות עבור דיירי הבית אבל אם חששתם לגורל עתידם הזוגי של השניים אנחנו יכולים להרגיע אותכם ולספר כי את הלילה האחרון הם כבר העבירו שוב מחובקים במיטה- כאילו שום דבר לא קרה.

תום חיימוב, גל גברעם (צילום: צילום מסך רשת 13)
תום חיימוב, גל גברעם (צילום: צילום מסך רשת 13)