דייר "האח הגדול", יהודה יצחקוב, אמר בעבר על זהבה בן שהיא "משעממת" בשיחת סלון שגרתית. ביום ראשון האחרון, לאחר דו קרב של הזמרת מול אילון אקון, בו ניצחה אותו ולפי בחירת הצופים זכתה בתואר "הדיירת האכפתית" ובכך השאירה את אילון ברשימת ההדחה, אמר  יהודה לאילון: "אתה היית אמור לנצח, זה לא הגיוני". הזמרת המצליחה שהוציאה היום (שלישי) שיר חדש, בזמן שהיא סגורה בבית "האח הגדול", אכן לא מהדיירות שיצעקו או יריבו והיא נתפסת גם מחוץ לבית וגם בתוכו לדיירת שקטה.

זהבה שהרגישה ריחוק מצידו של יהודה, לקחה אותו לשיחה ושאלה אותו האם הוא כועס עליה והוא בתגובה הכחיש ואמר: "אני חושב דברים אחרים, פחות טובים, אבל לא כועס". אחותה התאומה של זהבה בן, הלא היא אתי לוי, יצאה להגנתה בעקבות הריכולים שנעשו מאחורי גבה ופתחה באש כלפי יהודה, כשכתבה בין היתר: "הרי אחד שירק בפנים של אמא שלו אין לו טיפת כבוד - לא לעצמו ובטח לא לסובבים אותו, 'הוא בעצמו שונא את עצמו'. זה בא מהבית שלו". 

השיחה של זהבה בן ויהודה יצחקוב (מתוך ערוץ 26)

בפוסט המלא ששיתפה באינסטגרם כתבה לוי: "בדרך כלל אני לא נוהגת להתערב בשום דבר שקשור לאחרים, הפעם החלטתי להגיב בגלל שמדובר באחותי, תאומה שלי, הדם שלי, שהיא חלק בלתי ניפרד ממני. לא יכולתי לשתוק! אף אחד בעולם הזה לא מכיר את אחותי זהבה לעומק כמוני גם אם הוא יחפור! כמו שכבר ברור לכולם לזהבה יש לב ענק, אבל אתם עדיין לא יודעים עוד כמה הוא ענק. לב שמלא בחמלה ורחמים אינסופיים, לא רק כלפי בני אדם אלא גם כלפי בעלי חיים. אפילו שהיא לא טבעונית, ואני כן".

זהבה בן, אתי בן (צילום: אביב חופי)
זהבה בן, אתי בן (צילום: אביב חופי)

"זו אהבה וחמלה שגדלנו עליה ובאה לנו מהבית, נולדנו איתה. אחותי היא הדבר הכי טהור עלי אדמות היא מבינה הרבה מאוד דברים באינטואיציה החזקה שלה, בחוכמה הפנימית שלה, למרות שהיא לא מביעה את זה, היא אומרת רק את מה שצריך ולא יותר, כי היא אחותי אהובתי נותנת ועושה טוב עזרה ונתינה לזולת, והשקט שלה הוא הנשק הכי חזק שלה ! דרך השקט שלה היא נלחמת בכולם. ואני יודעת שאם אתה מפיץ טוב תקבל טוב, תפיץ רע תקבל רע, הכל קארמה והכל יחזור אל אותו אדם כפול וכפליים. אז כל אלה שרק מנסים לפגוע להכפיש אותה או לצחוק מאחורי גבה כל הזמן, שעושה את עצמו חבר שלה עאלק..! והמבין יבין! להעליב, לשנוא שנאת חינם, או לעשות חרם? כמוך למשל אדון יהודה ו.. (ק, א, ר) רמזתי בסוגריים את השמות שלכם כי אתם אפילו לא ראויים שאני אכתוב את שמכם המלא. אתם חבורת לצים, שק של נחשים, מכישים ובורחים כמו אחרוני הפחדנים. אגב, יש לי שיר שהקלטתי לפני הרבה שנים על שונאים וקנאים שנקרא 'קנאים'. תתביישו לכם!".

יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך)
יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך)


"הרי אחד שירק בפנים של אמא שלו אין לו טיפת כבוד - לא לעצמו ובטח לא לסובבים אותו, 'הוא בעצמו שונא את עצמו'. זה בא מהבית שלו. שנאה היא דבר מסוכן מאוד. ברגע שהיא הכתה שורשים בלבך מהבית שלך, קשה ביותר לנער אותה מעליך. תהיי חזקה אחותי האלופה. את תותחית על! את ורד בשדה של הרבה קוצים שם. תומכת בך! מחזקת אותך! אני חיה אותך כל שנייה גם כשאת רחוקה ממני, בלב שלי תמיד! באנו לעולם הזה ביחד, ויחד אנחנו כח שאי אפשר להביס אנחנו בלתי מנוצחות ! שלעולם לא תיפול רוחך מאנשים שרק אומללות קינאה ורוע לב מגדירים אותם. את מעל זה כי את מלכה!!".

זהבה בן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
זהבה בן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)