כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן והזמר קניה ווסט החליטו להתגרש לאחר שהתגוררו בנפרד זה מזו במהלך החודשים האחרונים, כך דווח הבוקר (רביעי) בארצות הברית.

"הם שומרים על פרופיל נמוך, אך זה נגמר", אמר מקור המקורב לשניים. קים שכרה את עורכת הדין לורה ווסר, שייצגה כוכבות אחרות, בהן אנג'לינה ג'ולי, היידי קלום ואפילו את קרדישאן בעצמה, לאחר שנפרדה מבעלה לשעבר כריס האמפריז.

לפי הדיווח, קרדשיאן הורידה את טבעת הנישואין שלה בחודשים האחרונים, ואילו ווסט בילה את תקופת החגים בחווה שלו בוויומינג במקום אצל משפחת קרדשיאן. גורם המקורב לווסט אמר כי הוא "לא רוצה שום קשר איתם".

השמועות על משבר בחיי הנישואים של כוכבת הריאליטי הכי מפורסמת בעולם ובעלה הראפר המצליח קניה התפשטו כמו אש בשדה קוצים בחודשים האחרונים. קרדשיאן שחגגה לא מזמן את יום הולדתה ה-40 בחופשה מפנקת עם כל חבריה ומשפחתה באי סודי ופרטי, חוותה הרבה משברים עם ווסט בתקופה האחרונה, לאחר שהראפר הכריז כי ירוץ לנשיאות ארה"ב, הוא לכלך על קים ועל חמותו, קריס ג'נר בטוויטר בטענה שהן מנסות להרחיק ממנו את ארבעת ילדיו - נורת', סיינט, סאלם ושיקגו, ואפילו חלה בקורונה וגרם לכוכבת הטראש לטפל בו ולהיות צמודה למיטתו. 

קים קרדשיאן, קניה ווסט ונורת' ווסט בימים טובים יותר(צילום: gotham gettyimages)
קים קרדשיאן, קניה ווסט ונורת' ווסט בימים טובים יותר(צילום: gotham gettyimages)

המשבר שהחריף וגרם לשניים אפילו לדון עם עורכי דינם בגירושים, נגמר בסוף של דבר בחופשה משפחתית במיקום סודי שהביא את הסדר על כנו והרגיע את מיליוני מעריציהם ברחבי העולם. אממה, נראה כי בממלכת הטראש לא נחים אף פעם ומה שנראה באינסטגרם, לא בהכרח תואם למציאות כי מקורבים לשניים דיווחו עוד אז למגזין "פיפל" כי "השניים מנהלים חיים נפרדים".