יאמר לזכותה של אביבית בר זוהר, זה שיש לה ראש עסקי וזה לא דבר חדש. אחרי שהשיקה בשנה שעברה את "חיה בסרט", הרצאה על מערכות יחסים ומציאת אהבה ואחרי שהקימה מותג קונדיטוריה שנקרא "היפה והאופה", כעת היא משיקה קורס דיגיטלי בכיכובה. בדיוק כמו סדרת ההרצאות, גם הקורס הדיגיטלי ידבר על הנושא האהוב על בר זוהר, הלא הוא מערכות יחסים ומציאת אהבה. 

בר זוהר, שנזכיר כי היא עדיין רווקה, שיתפה בתחושות לקראת עליית הקורס החדש והוסיפה סרטון קצר שמדגים סימולציה של דייט, בו אביבית נותנת טיפים לנשות ישראל לקראת דייט ראשון. בר זוהר כתבה: "אני גאה ונרגשת להציג בפניכם את הקורס הדיגיטלי הראשון שלי מהרגע שאתם תרכשו אותו חייכם לא הולכים להיות אותו דבר. כל חיי היו עליות וירידות".

אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)
אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)

"פעם הייתי למטה בתחתית, הרבה יותר ממה שאתם יכולים לשער והיום תודה לאל אני למעלה, אבל הדרך שלי הייתה רצופת מכשולים.. היו לי גברים בעייתיים, בטחון עצמי נמוך, חוסר בפרנסה, מינוס בבנק... גם אני הייתי שם, גם לי לא היה! לאחר כל השנים שבהם חוויתי על בשרי גברים אלימים, בעייתיים, קנאה, בגידות חוסר בכסף, חובות, מינוס בבנק.. הגעתי סוף כל סוף למצב של שפע, איזון, הצלחה, פרנסה טובה, מחזרים בלי סוף.. איך הגעתי לכל זה אתם שואלים?", הוסיפה אביבית.


"את זה אתם הולכים לגלות בקורס!! ובעזרת ה' חייכם הולכים להשתנות מהקצה אל הקצה! בקורס הזה אתם מקבלים ערך שלא יסולא בפז..
כי רק שאתה למטה, אתה יכול להעריך באמת מה זה להיות למעלה. אז תנשמו עמוק, תכינו את הכורסא הכי נוחה שלכם ואני ממליצה אפילו לפתוח בקבוק יין טוב, כי את מה שאתם הולכים לראות ולשמוע האוזניים שלכם והעיניים שלכם לא יהיו מוכנים לכך. כל אדם רוצה שינוי, כולנו לפעמים תקועים במצבים שאנחנו לא יודעים איך להיחלץ מהם".

אביבית בר זוהר (צילום: אביב חופי)
אביבית בר זוהר (צילום: אביב חופי)

"כולנו עוברים אכזבות באהבה, כישלונות בעבודה וגם מינוס בבנק הרי אנחנו בני אדם.. אבל החכמה והגדולה שלנו היא לא ליפול למקומות החשוכים האלה אלא למצוא לנו נקודות של אור בחיים האלה. לכן אני פה היום, אתכם מאושרת! כן מה שאתם שומעים מאושרת!! שעברתי את כל מה שעברתי בכדי שהיום אני יוכל לבוא ולתת לכם את כל הדרכים והפתרונות לחיים טובים יותר!! אתם מוכנים להופעה הכי טובה בעיר? It's Show Time!!".

"הצטרפו אליי למסע מרתק ומרגש כאחד שלפי דעתי גם יגרום לכם לדמעה או שתיים בואו נתחיל לעלות לאט לאט וביחד נגיד לפסגה כי החיים הם מתנה ואל לנו לבזבז יום אחד בעצב וכעס ובחיים לא טובים. בקרוב מתחילים. הקורס הדיגיטלי הראשון שלי יוצא לדרך קבלו טעימה קטנה משמונה שעות שלמות של קורס".

אביבית בר זוהר (צילום: רפי דלויה)
אביבית בר זוהר (צילום: רפי דלויה)