הפתעת סיום שנה מרגשת ציפתה למאות עובדי קבוצת “עמל ומעבר". הנהלת החברה, בראשות המנכ"לית דליה קורקין, אירחה למפגש זום את הזמר רותם כהן במסגרת ההפסקה היזומה שהם מעניקים לעובדים בימי חמישי. כהן, שליאורה דיווחה לאחרונה שהוא חובק חברה חדשה, שי שגיא, שר את מיטב שירי האהבה שלו ואפילו אירח מספר עובדים נרגשים (לחוד, לא ביחד כמובן) ששרו איתו. וזה עוד לא הכל. את הכסף ששולם לו עבור ההופעה הוא בחר לתרום למשפחה במצוקה, שלסיפורה נחשף לאחרונה.

רותם כהן (צילום: רונן פדידה)
רותם כהן (צילום: רונן פדידה)

>כפי שקראתם כאן כבר באפריל, דניאל כהן תבעה את הבוס שלה, סוכן הדוגמניות עומרי יערי (המייצג את יעל שלביה ועוד רבות וטובות). ביום ראשון השבוע התקיים הדיון הראשון במשפט. בכתב התביעה מככבות טענות על “נזיקין, לשון הרע, גזל ועשיית עושר ללא משפט, אי־תשלום שכר עבודה, היעדר שימוע, הפרשות פנסיוניות, דמי הבראה, חדירה לפרטיות, התעמרות בעבודה, עוגמת נפש והשפלה". יערי הגיב בזמנו: “מדובר בתביעה שקרית, הזויה ומופרכת, מלאה בדברי בלע ולשון הרע, שכל מטרתה לנסות לסחוט כספים תוך שימוש בעיתונות למטרה זאת".
יערי, סוכנות במסדרונות בתי המשפט?
“אני לא ממש רוצה לתת לזה במה - אני עסוק בעשייה ואומנות. זה לא מכבד ולא מכובד עבורי להיכנס לזה. כמובן שבשלב התביעה הצדק ייצא לאור ואת תראי שאני בסדר גמור".
דניאל כהן, מרוב עצים לא רואים את היערי?
“לא מאחלת לאף אחד לעבור את זה. הבן אדם דאג להרוס את השם שלי אחרי כל מה שבניתי ועשיתי בשבילו. הוא בחר לגרום לעדן פינס ולשאר הדוגמניות לעשות עליי חרם אחרי שנים של בנייה ועשייה ורק טוב. הסיפור הוא באמת מזעזע ולא מגיע לאף אחד לעבור דבר כזה. במיוחד בן אדם שרק נתן וקידם ופרנס".