בשישי האחרון בשעות הצהריים, בשיאו של תחילת הסגר, ביתה של הכוכבת נוי קרקו, חצי מצמד האחיות "נוי והדר", עלה בלהבות ונשרף בגלל פיצוץ של מטען קורקינט שהיה מחובר לחשמל. כל זה קרה בעוד נוי ובן זוגה לירוי ישנו בחדרו ולא היו מודעים לשריפה המתחוללת. 

אלא שלמזלם הגדול, עוברים ושבים שראו את האש מבחוץ, מיהרו לחייג לשירותי הכבאות, שהגיעו למקום והספיקו לחלץ את קרקו. כל תכולת הדירה של הכוכבת הכוללת בגדים, מחשבים, ניידים ועוד - נשרפו כליל. 

כעת משחררת נוי צילומים שלה חוזרת לזירת האירוע ומתעדת את תכולת הדירה השרופה וממה שנותר ממנה. כמו כן, סרטון שרץ משגע את הרשת, בו נראה בן זוגה מציל את הכלב שלהם מהאש האיומה וזורק אותו דרך מרפסת הדירה אל שמיכה שנפרשה למטה והוחזקה על ידי צוות החילוץ והעוברים והשבים.

הכלב ניצל, כמו גם בן זוגה שקיפץ כמו בסרטים עם תחתונים מהמרפסת הבוערת למרפסת השכנים וניצל. נוי בת ה-22 ובן זוגה הובהלו לבית החולים מאיר ושוחררו כעבור מספר שעות כשמצבם טוב. 

הבית השרוף של נוי קרקו
היום (ראשון) הגיבה לראשונה נוי על המקרה המצער וסיפרה: "אחרי סופ"ש באמת לא פשוט וקשה, אני מעדכנת אתכם שאני ולירוי והכלב שלנו תומס - מרגישים טוב. אנחנו בסדר גמור. מתאוששים ממה שהיה ומודים לכם על התמיכה שלכם, על הדאגה שלכם ועל המילים החמות שלכם ובמעבר חד אני נמצאת בקרייה, משתחררת היום מצה"ל. מנסה להתאושש מהכל. בשורות טובות, אוהבת אתכם". 
נוי קרקו מגיבה לשריפה בביתה