אל הרזומה העשיר של ניקול ראידמן, מעושרת, זמרת, אשת עסקים, אושיית אופנה ופעילה חברתית מצטרף טייטל חדש - מנחה. ראידמן שמקורבת לראש הממשלה בנימין נתניהו ואשתו שרה ותומכת בהם בפומבי, הצהירה לא פעם כי אין לה שום כוונות ללכת בעצמה לפוליטיקה, אבל כעת היא לוקחת את הקשרים שלה עם פוליטיקאים צעד אחד קדימה ורגע לפני הבחירות לכנסת ה-24 היא יוצאת בסדרת דוקו חדשה.

ראידמן תוביל סדרת דוקו חדשה שתלווה פוליטיקאים בביתם ובתחנות אישיות חשובות בחייהם ותשודר בערוץ 24 החדש. במפגש אישי ואנושי, ראידמן תפגוש פוליטיקאים מכל גווני הקשת הפוליטית ותקלף את מעטה הרשמיות בדרכה הייחודית. היא תלווה אותם ותצא איתם לצילומים בתחנות משמעותיות וחשובות בחייהם, כמו הזוגיות, הילדים והחלומות האישיים והפוליטיים.

ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)
ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)

בימים אלה נמצאת ראידמן בליהוקים אחר הפוליטיקאים שצפויים להשתתף בתוכנית ואנחנו רק יכולים לנחש שראש הממשלה בנימין נתניהו יהיה מבניהם. 

ניקול ראידמן מסרה: "אני גאה לצאת לדרך עם פרויקט מרתק על החיים האמיתיים של הפוליטיקאים הישראלים. מאחורי מפלגות, פתקים ומנדטים, יש את בני אדם שלרוב אנחנו לא מכירים . הגיע הזמן להכיר אותם ללא מסכות. תהיו איתנו בערוץ 24, לבחירות הכנסת 24... אני מבטיחה לכם שיהיה מעניין!".