הסדרה "חזרות" של כאן 11 הגיעה לסיומה לאחר עשרה פרקים מדהימים (ולא נגלה לכם כלום - אם עדיין לא ראיתם) אבל אל תמהרו להתאבל כי הערוץ הכריז שלמרות אי אלו ויכוחים בתוך ההפקה, הסדרה תחזור לעונה שניה. למי שלא הספיק לראות (ורוצו לראות!) נספר כי "חזרות" מתבססת על סיפור הזוגיות של השחקנית נועה קולר (איריס) והשחקן ארז דריגס (תומר).

הסדרה "חזרות" מספרת על איריס ותומר - זוג יוצרי תיאטרון, שאחרי חמש שנים של זוגיות יציבה עוברים פרידה. רגע אחרי שתומר יוצא מהבית מתקבלת הודעה דרמטית - פרויקט החלומות המשותף שלהם "אחד+אחת", התקבל להפקה ב״תיאטרון המשכן״, התיאטרון הגדול בארץ. השניים נאלצים לצלוח את העבודה בחדר החזרות בתור אקסים טריים לצד צמד כוכבי טלוויזיה (אגם רודברג ואיתי תורג'מן), שרק מסבכים את העניינים, במחזה המבוסס על דמותם של איריס ותומר.

''חזרות'' בכאן 11 (צילום: באדיבות כאן 11)
''חזרות'' בכאן 11 (צילום: באדיבות כאן 11)

אז למי שבמקרה לא יודע, נועה וארז אכן היו זוג במשך שנה לאחר שהכירו לראשונה בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין. לאחר שדריגס שבר את ליבה של קולר גם במציאות, השניים לקחו השראה ממערכת היחסים שלהם והעלו את ההצגה "אחד+אחת" בכיכובם לפני כעשור בתיאטרון גשר. אם יש בלבכם את התקווה כי השניים יחזרו בחיים האמיתיים, נספר לכם כי קולר נשואה באושר ודריגס נמצא גם הוא בזוגיות. 

כעת כאן 11 בשיתוף תיאטרון גשר, חשפו הקלטות בלעדיות של ההצגה "אחד+אחת", שזכתה לעדנה מחודשת, וחלקו את הסצנות המוכרות מתוך הסדרה המוערכת. בין הסצנות - הסצנה המפורסמת של הכניסה לדירה עם הארגזים שידועה בשמה: "צוץ, תראה דירה משלנו..." או סצנת הסקס בה איריס נרדמה.