זו לא הפעם הראשונה שהמגישה קורין גדעון מאפשרת הצצה לחייה הפרטיים ונותנת לכל עם ישראל לצפות בסוגיות שמלוות אותה בחיים בפריים טיים של קשת 12. אמש (שני) שיתפה גדעון בסרטה "מחפשת תשובה", את הסוגיה שצפויה להיות חלק בלתי נפרד מחייה בשנים הקרובות - גידול ילדים.

כזכור, גדעון נמצאת בחודש מתקדם להריונה מבן זוגה חילי סורוצקין, שמגיע ממשפחה חרדית. בעוד שגדעון מגיעה ממשפחה חילונית לגמרי שלא שומרת כשרות ולא מקפידה על מנהגי הדת היהודית. נחשפנו לראשונה לפערים בין משפחותיהם בסרט "החתונה החרדית שלי", שליווה את חתונתה של גדעון לסורוצקין והראתה את השוני בין הרצון לחתונה בהפרדה מצדם של הוריו של החתן, לבין הרצון לחתונה בנוסח חילוני מצדם של הוריה של גדעון.

קורין גדעון ''מחפשת תשובה'' (צילום: צילום מסך קשת 12)
קורין גדעון ''מחפשת תשובה'' (צילום: צילום מסך קשת 12)

גדעון, מאז נישואיה לחילי, שומרת בביתם על כשרות ומשתדלת לשמור שבת ולפקוד את בית הכנסת בחגים ומועדים מיוחדים. אלא שסוגיית גידול ילדים הרבה יותר סבוכה ורגשית. גדעון וסורוצקין יצטרכו להתמודד עם השאלה הגדולה של גידול ילדיהם במסגרות חינוכיות שונות שנעות מחינוך חילוני ועד לחינוך חרדי. 

קורין גדעון וחילי סלוצקין (צילום: פזי אברמוביץ')
קורין גדעון וחילי סלוצקין (צילום: פזי אברמוביץ')

מהסרט התגלה שחילי אמנם נחשב מסורתי ולא חרדי, כפי שהיה במהלך כל חייו הצעירים, אבל ישמח שילדיו יתחנכו במערכת החינוך הדתית כפי שהוא גדל. גדעון מצידה תשמח שילדיה ילמדו במערכת חינוכית חילונית, כפי שהיא גדלה. הדילמה הגדולה שגדעון תאלץ להתמודד איתה מעלה את השאלה האם זוגיות וגידול וחינוך ילדים אפשרי במשפחה מעורבת דתית או שאולי זה פנטזיה שלא שורדת את מבחן המציאות.

מה אתם אומרים?