רגב הוד שחזר זה עתה ממיאמי, לשם נסע לטובת סיבוב צילומי קליפ לקראת האלבום החדש שלו ונחת בישראל היישר לסגר השלישי, לא נח לרגע. אמש (שלישי) הוא כבר הופיע במופע זום לעובדי הנהלת בנק לאומי. הזמר המצליח עלה להופיע במופע זום באווירת קיסריה לעובדי הבנק שיכלו לפנות לזמר בשאלות בצ'אט. רוב השאלות אם תהיתם, היו על השתתפותו ב"הישרדות" ו"המירוץ למיליון".

מה שעובדי הבנק לא יודעים הוא שרגע לפני העלייה למופע הזום, התרחשה תקרית קטנה באולפן ההקלטות בו שודר המופע. האינטרנט במקום פשוט נפל, ומנהלי האולפן נאלצו להזמין בבהילות טכנאי שיסדר את התקלה. אחרי לחץ לא קטן, שירותי האינטרנט חזרו ולבסוף המופע עבר בשלום מתחילתו ועד סופו.

רגב הוד (צילום: יח''צ)
רגב הוד (צילום: יח''צ)

הזמר היה צפוי לחזור היום למופע המרפסות של ישראל, במהלכו הוא עובר עם משאית מתויגת ודי ג'יי ושר לאזרחי המדינה שסגורים בביתם וצופים בו דרך המרפסות. מדובר בטרנד חדש שהמציא הוד ראשון בתקופת הסגר הראשון והשני. עשרות תושבי כרמיאל המתינו היום למופע המרפסות עם רגב הוד, אלא שברגע האחרון הודיעה העירייה לאזרחיה המאוכזבים כי המופע מבוטל בעקבות מזג האוויר הסוער הצפוי היום. היות שהסגר יוארך כפי שמסתמן בהחלטות קבינט הקורונה, המופע נדחה לשבוע הבא. 

רגב הוד על משאית בסגר הראשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רגב הוד על משאית בסגר הראשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)