בסוף השבוע שעבר אושפזה עדי גילינסקי, אמה של שרת התפוצות, עומר ינקלביץ׳, ששלחה לה מיד זרי פרחים ופירות לבית החולים.

גילינסקי, רפואה שלמה. שולם שולם לעולם? סלחת לה?
“אני מתאוששת וכרגע לא פנויה לדבר".

השרה ינקלביץ' סירבה להגיב.

עומר ינקלביץ' (צילום: נועם ריבקין פאנטון פלאש 90)
עומר ינקלביץ' (צילום: נועם ריבקין פאנטון פלאש 90)

> החברות היא אחד הערכים החשובים בעיניה הסגולות של ליאורה. לכן היא מורידה את הכובע בפני החברים הטובים שלא שוכחים את מנחם שיזף ז״ל, שנפטר לפני עשר שנים. שיזף היה אחד האנשים המפורסמים במדינה, עיתונאי מוכשר בעל טור פופולרי ומראשי קהילת הלהט״ב. הוא הוביל את מצעד הגאווה הראשון, וגרם לכך שנשיא המדינה וראש הממשלה ייפגשו לראשונה עם נציגי הקהילה. שיזף גם היה לוביסט ויועץ אסטרטגי מצליח, ויש לו קרדיט משמעותי על כמה וכמה קריירות פוליטיות. חבריו של שיזף הקימו לזכרו אתר אינטרנט מושקע, שבו מתפרסמים 120 טקסטים אישיים של ידידים קרובים, ביניהם נשיא המדינה, רובי ריבלין, שופט העליון בדימוס יורם דנציגר, העיתונאים אמנון אברמוביץ׳ וכרמלה מנשה ועוד ועוד, ויש בו גם קטעי וידיאו נדירים. כתובת האתר: Menachemsheizaf.com. 

> את השנה החדשה פתח הזמר מיקי גבריאלוב כאושיית טוויטר, עם אלבום חדש בשם “כאלה הזמנים 2020" ועם פודקאסט חדש.

גבריאלוב, זמנים קשים?

“לפחות מצאתי מה לעשות בסגר".

מיקי גבריאלוב (צילום: אבי ולדמן)
מיקי גבריאלוב (צילום: אבי ולדמן)

> ח״כ משה ארבל מש"ס טס בחמישי שעבר לשלושה ימים ללוס אנג'לס, כדי לקיים מצוות ביקור חולים אצל חבר ילדות שחלה בסרטן. ארבל הגיע לעיר המלאכים, ביקר את החבר בביתו וחזר מיד לישראל. הוא לא חזר לבידוד, כי הוא כבר החלים מקורונה.

ח''כ משה ארבל (צילום: אלון חכמון)
ח''כ משה ארבל (צילום: אלון חכמון)

> רב בריח תעניק חסות לגולשת קטי ספיצ'קוב, שתייצג את ישראל בתחרות גלשני הרוח במשחקים האולימפיים בטוקיו. במסגרת ההסכם, צפויה ספיצ'קוב להשתתף בקמפיינים של החברה, וזאת לצד פעילויות למען הקהילה שהחברה מקדמת.

שמואל דונרשטיין עם קטי ספיצ'קוב (צילום: אביב חופי)
שמואל דונרשטיין עם קטי ספיצ'קוב (צילום: אביב חופי)