בשבוע שעבר עולם הבידור חטף רעידת אדמה כשנודע שקים קרדשיאן וקניה ווסט, מהפאוור קאפל'ס המפורסמים ביותר בעולם, החליטו להתגרש. מאז הרשת בוערת כשעוד ועוד ידיעות על הפרידה הגדולה של העשור ממשיכות להגיע. תחילה היתה זו המחלוקת על אחוזת ה-60 מיליון דולר של השניים בלוס אנג'לס שהיוותה בעיה מרכזית בגירושין, לאחר מכן צצו ידיעות על רומנים שהשניים מנהלים בנפרד- היא עם פרשן ה-CNN ואן ג'ונס בן ה-52 שעבד איתה על רפורמת בתי הכלא והוא לתדהמת העולם כולו עם כוכב הביוטי ג'פרי סטאר. סטאר כבר הספיק מאז להכחיש את הידיעה ויצא בהצהרה שהוא וקניה בכלל לא מכירים ולא מבלים יחדיו. בין לבין כבר הספיקה קרדשיאן לשכור את שירותיה של לורה ווסר, עורכת הדין לגירושין של הסלבס בהוליווד.

אולם יש מרכיב אחד משמעותי במאבק של השניים והוא כמובן - הילדים שלהם. לזוג ארבעה ילדים משותפים: נורת' (7), סיינט (5), שיקגו (3) וסאלם (1.5) ונדמה כי קרדשיאן תעשה הכל כדי להגן עליהם מפני התקשורת והמאבק המלוכלך שבפתח. על פי מקורבים לזוג, קים החליטה להגן על ילדיה בכל מחיר ומאז שקניה חשף כי הם עמדו לבצע הפלה בהריון של ביתם הבכורה, היא לקחה את העניין צעד אחד קדימה. 

המעריצים מתעקשים: זה בן הזוג הבא של קים קרדשיאן- לחצו כאן

מעניין אם הוא מקבל מלא ייזי בחינם. ג'פרי סטאר (צילום:  Jason Koerner gettyimages)
מעניין אם הוא מקבל מלא ייזי בחינם. ג'פרי סטאר (צילום: Jason Koerner gettyimages)

על פי אותם יודעי דבר ארבעת הילדים לא מודעים כלל לטירוף הציבורי שההורים שלהם עומדים בתוכו כרגע: "קניה גר בוויומוניג בחווה שלו והוא מבלה שם את רוב הזמן שלו מאז רכש את המקום לפני שנתיים, מבחינתם זה עניין שבשגרה שאבא גר במדינה אחרת וזה לא מרגיש להם מוזר".

עוד על פי אותם מקורבים, קים רוצה לנהל את הגירושים האלו בצורה הכי יעילה ונטולת דרמות שניתן. היא חושבת על הרעיון להתגרש כבר למעלה משנתיים וחצי אך מודעת להפרעה הדו קוטבית של בעלה ורוצה לוודא שהוא מגיע לתהליך הזה כשהוא בריא ולא מושפע מהמחלה הנפשית ממנה הוא סובל.

כזכור, לזוג הון שמוערך בכ-2 מיליארד דולר במשותף כשלכל אחד מהם חברות מצליחות בתחום הביוטי והאופנה, ועל פי איך שזה נראה כרגע, המאבק רחוק מאוד מלהסתיים.

אמריקה בהלם: "קים קרדשיאן וקניה ווסט החליטו להתגרש"- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by @xclusiverealty