העיתונאי גיא מרוז כיכב בשבוע האחרון יחד עם זוגתו אורלי וילנאי בסרטם "ומה אם כל העולם טועה" ועורר סערה גדולה. השניים נתפסו בעיני רבים כמי שמכחישים את נגיף הקורונה ועקב כך הולידו תגובות קשות מצד בכירים בעולם הרפואה מאחר ויצאו נגד מדיניות הסגרים, הציגו כביכול מצג שווא ומטעה לציבור אודות הקורונה ונתונים שקריים בכמות המאושפזים שדווחה בטיימינג לא משקף של זמן ירידה בתחלואה של אחרי סגר.

לאחר הפצת הסרט, ד"ר שרון אלרעי שיגרה הודעה בוואטס אפ נגד הרופאים שהשתתפו בסרטם של מרוז ווילנאי וכתבה כי בסרט יש סיסמאות שאין מאחוריהן כלום וכן ביקרה את השתתפותם בסרט של "מכחישי קורונה" ומתנגדי חיסונים שכל מטרתם לערער את אמון הציבור. בעוד סרטם של וילנאי ומרוז ממשיך לעורר הדים, ואחרי שהואשם כמכחיש קורונה, התייצב גיא מרוז שנמצא בקבוצת הגיל המתאימה לקבל את חיסון הקורונה.

מרוז לא ניסה להשאיר את העניין מחוץ לכותרות ואף שיתף בדף הפייסבוק שלו תיעוד מרגע קבלת החיסון וכתב: "זהו אני ככל אדם". אם חשבתם שזה עבר בשלום, טעיתם, כי מרוז מיד קיבל מטר של תגובות קשות על שהתחסן אחרי פרסום הסרט המדובר. מרוז בחר להגיב לכל המבקרים בשידור חי ואמר: "לא דיברנו מילה נגד או בעד החיסונים בסרט". יש שטענו כי שילמו למרוז על תיעוד תצלום החיסון ומרוז מיהר להכחיש את הטענות המגוחכות.

עוד הוסיף ואמר: "לא אמרתי שיש בעייה עם החיסונים וברור לי שאני לא יכול להישאר לא מחוסן כשכולם מתחסנים מסביבי.לא הפצנו פייק ניוז רק ביקרנו את התנהלות הממשלה בקורונה" ולסיום טען "המגיפה קיימת אנחנו לא זוג מטורלל אנחנו אחלה זוג". 

גיא מרוז ואורלי וילנאי (צילום: צילום מסך)
גיא מרוז ואורלי וילנאי (צילום: צילום מסך)