ביום רביעי האחרון, מיליוני אנשים נצמדו למסך הטלוויזיה כדי לראות את טקס ההשבעה לנשיא ה-46 של ארצות הברית, ג'ו ביידן. למי שפספס נספר כי הטקס המושקע כלל מופע אומנותי של ליידי גאגא, קייטי פרי וג'ניפר לופז ובהליכת מסלול של מיטב הפוליטיקאים לשעבר, ביניהם ביל קלינטון ואשתו הילרי, ג'ורג' בוש הבן ואשתו, ברק ומישל אובמה וכמובן קמלה האריס, סגנית נשיא ארצות הברית הראשונה בהיסטוריה. 

מי שפספס את הטקס לאחר שהחליט להחרים אותו, היה לא אחר מהנשיא היוצא, דונלד טראמפ שהעדיף לבלות את הזמן בטיסה במסוק לבסיס חיל האוויר אנדרוז במרילנד ומשם המריא לאחוזתו מאר א-לאגו בפלורידה. ב-TMI מאחלים שפע ברכות לנשיא החדש ומתפנים להתעסק בנושאים החשובים באמת ולבדוק מי הנשיא הכי לוהט שכיהן בארצות הברית. 

ג'ו ביידן נשבע לתפקיד נשיא ארה''ב ה-46 (צילום: REUTERS/Kevin Lamarque (UNITED STATES - Tags: HEADSHOT HEALTH)/File Photo)
ג'ו ביידן נשבע לתפקיד נשיא ארה''ב ה-46 (צילום: REUTERS/Kevin Lamarque (UNITED STATES - Tags: HEADSHOT HEALTH)/File Photo)

אז כמובן שלא נעבור על 46 נשיאים ונוציא שמות גדולים כמו הנשיא הראשון, ג'ורג' וושינגטון, שמי שלא זוכר איך הוא נראה, מוזמן להעיף מבט על שטר הדולר המפורסם או אברהם לינקולן שמופיע על שטר חמישה דולרים או רוזוולט, הריסון או גרפילד שכיהנו אי שם במאה ה-19 ונתמקד בשמות הגדולים של ימנו. 

מועמד מספר 1: ג'ון פ. קנדי

הנשיא ה-35 של ארצות הברית כיהן משנת 1961 ועד הירצחו בשנת 1965. קנדי שנרצח בגיל 46 בלבד, נחשב לנשיא צעיר מקודמיו, דבר שיצר עניין עוד אז כשהופיע על שערי מגזינים שונים. מלבד אשתו ג'קלין לי בובייה, שמו של קנדי נקשר גם לכוכבת מרילין מונרו איתה ניהל רומן סודי. לא בטוחים שזה מנחם אותו שם למעלה, אבל אם כבר להירצח בגיל צעיר, אז לפחות הצלחת להיכנס להיכל התהילה של הנשיאים הלוהטים של ארצות הברית!

ג'ון קנדי (צילום: Getty images)
ג'ון קנדי (צילום: Getty images)

ג'ון פ. קנדי (צילום: AFP)
ג'ון פ. קנדי (צילום: AFP)

מועמד מספר 2: ביל קלינטון

כמו קנדי, גם קלינטון נבחר לנשיאות בגיל 46 בלבד. אין ספק שעיניו התכולות, חיוכו המשורטט ושערו המאפיר עזרו לו לייצר תדמית מרשימה וכריזמטית שעזרה לו בבחירות לנשיאות. קלינטון שכיהן כנשיא משנת 1992 ועד 2001 זכור בעיקר בזכות הסכמי אוסלו, הסכם השלום בין ירדן לישראל וכמובן בעקבות פרשת מוניקה לווינסקי. אם אתם חושבים שהרומן בין רמי ורד ללינור סביניק בבית "האח הגדול" מוגזם, קבלו את ביל בן ה-49 שהחליט לעשות מוב על לווינסקי בת ה-22 בעודה מתמחה בבית הלבן. הרומן שהסעיר את אמריקה והמשפט שלא ישכח עוד הרבה שנים, כששיקר ואמר: "I did not have sexual relations with that woman", גרמו להדחתו של קלינטון מנשיאות ארצות הברית ובהחלט נתנו לו עוד כמה נקודות במדד הלוהטות של TMI.

ביל קלינטון (צילום:  JOHN MOTTERN/Getty images)
ביל קלינטון (צילום: JOHN MOTTERN/Getty images)

ביל קלינטון (צילום: Getty images/ROBERT GIROUX)
ביל קלינטון (צילום: Getty images/ROBERT GIROUX)

מועמד מספר 3: ג'ורג' בוש הבן

אין ספק ששתי קדנציות לא קלות עברו על ג'ורג' בוש הבן, החל מאסון התאומים ב2001 ועד הפלישה לעירק ואפגניסטן, אך לפני שעסק בדברים ברומו של עולם, חי בוש חיי הוללות. עד גיל 40 בוש נהנה מהחיים כאילו אין מחר והרבה לשתות משקאות אלכוהוליים לעיתים תכופות ואפילו נעצר באשמת נהיגה תחת השפעת אלכוהול. בגיל 40 אפשר לומר שחווה משבר אמצע הדרך ועשה חושבים מחדש על חייו כשהפך לנוצרי מאמין והפסיק לשתות אלכוהול, משם הדרך לנשיאות הייתה קצרה. אין ספק שהילד הרע שבו מוסיף לסקס אפיל.

ג'ורג' בוש (צילום:  Mark Wilson  Getty Images)
ג'ורג' בוש (צילום: Mark Wilson Getty Images)

ג'ורג' בוש בצעירותו (צילום: Getty images)
ג'ורג' בוש בצעירותו (צילום: Getty images)

מועמד מספר 4: ברק אובמה

כמו המועמדים האחרים כאן, גם ברק אובמה הביא איתו רוח רעננה לכיסא כנשיאות. מלבד היותו האפרו-אמריקאי הראשון שכיהן בתפקיד נשיא ארצות הברית, הכריזמה שלו והיכולת הרטורית שלו הלכו לפניו. אובמה תבע את הסיסמה: "Yes we can" והנהיג את רפורמת "אובמה-קר" שדאגה לשכבות חלשות באוכלוסיית ארצות הברית. גם מערכת היחסים עם אשתו, מישל אובמה והיותה בולטת כגברת הראשונה של ארצות הברית עם יוזמות אותן קדמה, הוסיפו לו נקודות חיוביות. ב-TMI אוהבים פורצי דרך. 

ברק ומישל אובמה (צילום: pool gettyimages)
ברק ומישל אובמה (צילום: pool gettyimages)

ברק אובמה  (צילום: Getty images)
ברק אובמה (צילום: Getty images)

מועמד מספר 5: דונלד טראמפ

אם היו אומרים לכם לפני 20 שנה שכוכב ריאליטי יהפוך לנשיאה ה-45 של ארצות הברית הייתם מאמינים? אנחנו בטוחים שלא, אבל בשביל טראמפ השמיים הם הגבול. יזם הנדל"ן העשיר החליט לרוץ לנשיאות ועשה את זה בענק ובכך הפך לנשיא המיליארדר הראשון של ארה"ב. למרות שזכה להרבה קריקטורות ולעג על פניו הכתומות ושערו המתנופף ברוח, טראמפ היה ידידה הגדול של ישראל ובכהונתו הכיר בירושלים כבירת ישראל, נסוג מהסכם הגרעין עם איראן ועודד את הסכמי השלום של ישראל עם איחוד האמירויות, מרוקו ובחריין. ב-TMI אוהבים אנשים שרודפים אחרי החלומות שלהם. 

דונלד טראמפ  (צילום: רויטרס)
דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)

דונלד טראמפ (צילום: ויקיפדיה)
דונלד טראמפ (צילום: ויקיפדיה)

מועמד מספר 6: ג'ו ביידן

בעבור אזרחים רבים בארצות הברית, נשיאה ה-46 שהושבע השבוע בקפיטול הוא תקווה לימים טובים יותר. על אף שטראמפ היה ידידה החם של ישראל, הוא הזניח הרבה מיעוטים באוכלוסיית ארצות הברית ולא ממש תפקד כמו שצריך במשבר הקורונה. הכירו את ביידן, שעל אף גילו המבוגר ביחס לאחרים ברשימת הלוהטים של TMI, הוא בהחלט כריזמתי ובעל חיוך שובה לב. ביידן התמודד בבחירות האחרונות עם ביקורת מתוך המפלגה שהוא רך מדיי ומפויס אבל האסטרטגיה שלו עבדה והוא ניצח במירוץ לנשיאות. 

ג'ו ביידן (צילום: ANGELA WEISS GettyImages)
ג'ו ביידן (צילום: ANGELA WEISS GettyImages)

ג'ו ביידן, סנאטור צעיר ונמרץ ב-1987 (צילום: JEROME DELAY/GettyImages)
ג'ו ביידן, סנאטור צעיר ונמרץ ב-1987 (צילום: JEROME DELAY/GettyImages)