דיירת "האח הגדול", זהבה בן, הפכה להיות דמות שכולם אוהבים. הזמרת שנחבאה אל הכלים מראה את האופי שלה וחושפת את העבר הקשה ואת החיבור העמוק לבנה, בן ומצליחה לגרום לאחדות דעים גם בבית וגם מחוצה לו עם אופיה השקט והתמים. בתכנית הרדיו של TMI, פלואו יו, סיפר שמעון זק, מנהל הקבוצה 'האמת הבלתי מנוצחת' למה הם בחרו דווקא בה כמועמדת מנצחת וגם מנהל האישי בשנה וחצי האחרונות, יוני דרפנר, שסיפר מה הבקשה האחרונה שהייתה לה לפני כניסתה לבית הסגור. 

יוני אתה נהנה ממה שאתה רואה?
"אני נהנה ממה שאני רואה. בסה"כ זהבה עושה עבודה מדהימה, היא נחשפת ונפתחת ומשתפת ונותנת גם לדיירי הבית ולעם ישראל לקבל טעימה ממנה ואני חושב שטעים".

מנהלה של זהבה בן מגלה את האסטרטגיה עם כניסתה לאח הגדול

ראיתי פוסט מקסים שפרסמת ב"צבא האמת הבלתי מנוצחת" של שמעון זק. ביקשת לפרגן לזהבה אבל לא לכתוב דברים רעים על אחרים. 

"אין פה צבא, זה לא 'צבא האמת של זהבה'. יש את 'האמת הבלתי מנוצחת'. אנחנו אנשים שהולכים עם הלב, אנשים שאוהבים את זהבה. אנשי הקבוצה הם אנשים שהולכים בדרך של זהבה, רק בטוב, בלי ללכלך. זה אנחנו אוהבים את זהבה לא אומר שאנחנו צריכים לא לאהוב את האחרים. זו דרכה של זהבה".

זה מרגיש שזהבה יותר נושכת שפתיים מאשר נהנית בבית.
"אני חושב שאין שם מישהו או מישהי שלא נושך שפתיים. אני לא צופה גדול של 'האח הגדול', אני שם בשביל זהבה. הנשיכת שפתיים שאתה רואה זה פשוט האמת. מי שלא אומר שקשה לו ומי שלא אומר שהבית הזה משעמם אותו לפעמים, יש אי אמיתות בדברים. בסוף כולם מתגעגעים. זהבה שהיא בן אדם מאוד פרטי וה-DNA שלה זה לא ללכת לבית שמצולם 24/7".

זהבה בן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
זהבה בן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

מי חבר אמיתי שלה שם בבית?
"ליאור, יש להם שיחות מדהימות והם נפתחים מלב אל לב. גל גברעם והיא יש להן חיבור מדהים. דרור כמובן, יש להם הכרות מוקדמת אבל הם חברי נפש. אלה השלישייה וגם ג'וזי שהתחיל בשבועות האחרונים להתקרב אליה והיא אליו".

למה זהבה כל השנים האלה לא הגיעה למקומות של שרית חדד? היא לא שונה ממנה.
"אני לא מדבר על אנשים אחרים או למה לא. זהבה הגיעה למקומות הכי גבוהים, היא פשוט גם ירדה לאט לאט בקריירה שלה עד כדי שהיא ירדה מהתודעה של העם".

הוציאו אותה מהמיינסטרים.
"אני יודעת להגיד על הדרך שאני וזהבה עשינו בשנה וחצי האחרונות. אני לא יודע להגיד על מנהלים אחרים".

זהבה בן, בן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
זהבה בן, בן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מה הניע אותה לחזור לאור הזרקורים, מה בער בה?
"להגיד משפט של לחזור לאור הזרוקים או נכנסה בשביל כסף, זה פרשנות. אני יודע להגיד את האמת, בתחילת השנה עבדנו למופע עם זאב נחמה והמופע הזה החל תנועה של חזרה לדיבור אליה. זהבה עבדה גם לפני יוני, היא פשוט ניהלה את עצמה. ההחלטה להיכנס לבית 'האח הגדול' מונעת מהחלטה אסטרטגית ולא מהחלטה כלכלית".

כמה היא קיבלה?
"בואי אני אתן לך את הכתובת שלה ותניחי לה את העיתון בכניסה לבית. אם מישהו רוצה לספר כמה זהבה בן קיבלה, הוא יכול לספר לך. אני לא אספר לך ואני גם לא חושב שזה רלוונטי. אני לא שואל אותך כמה קיבלת על הריאיון הזה, נכון?".

מה זהבה אמרה לך לפני שהיא נכנסה?
"'תשמור עליי'".

מפני מי?
"כנראה מפני העולם. היא פחדה מאנשים שהולכים להיות איתה בפנים. אנשים זורקים לך מילה וזה יכול להצית שרפה. התפקיד של מנהל או אומן זה או להדליק את השריפות או לעשות דברים יפים וזה הכוונה שלה ב'תשמור עליי'".

זהבה בן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
זהבה בן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

אז איך לא הסברת לה ש"נייק" ו"נייקי" זה אותו דבר?
"סליחה שלא הספקנו לעבור על מותגים. זה היה תמים וזה היה מקסים. היא אומרת לו 'למה אתה צוחק עליי?' ומחבקת אותו. לכולנו יש את הקטע הזה וזה בסדר גמור. צריך הומור עצמי והכל בסדר. יש דברים שאומרים 'אני בולם את זה בתקשורת' להפך, זהבה בן עושה שמח, מצחיקה את העם". 

שמעון זק, מנהל 'צבא האמת הבלתי מנוצחת', למה בחרת בזהבה?
"השיקול שלי היה פשוט, עברו שבועיים שלוש ואנחנו רואים אישה שקראתי את הסיפור חיים שלה אבל האישיות שלה הכרתי מ'האח הגדול'. ראיתי את האמא של הבית. יש שתי מחנות ויש אישה אחת, צדיקה בסדום, שהופכת את המלחמה לשלום. אני רואה את האישה שאני רוצה שייצג אותנו, אדם מתוק, תמים".

זהבה בן (צילום: רון קדמי)
זהבה בן (צילום: רון קדמי)