המקרה הקשה לכאורה שמדווח כאן לראשונה, אירע לפני מספר שנים ומדווח בעילום שם על מנת לשמור על פרטיהם האישיים של המעורבים. מדובר בבחורה בת 26, שלטענתה יצאה לבלות עם חברה במועדון והפכה לדבריה לקורבן אונס וניצול בצורה השפלה ביותר, על ידי פליט ריאליטי שהשתתף באחת מהתכניות הפופולאריות ושסביבו התרחשו לא מעט סצנות. 

באומץ רב היא מספרת: "יצאתי למועדון בתל אביב עם חברה, שם הוא בילה עם חבר. חברה שלי רצתה לשבת איתם. הוא הזמין אותי לכוס אלכוהול ואחרי הכוס הזאת הרגשתי משהו מוזר".

אונס, הטרדה מינית (צילום: אינגאימג)
אונס, הטרדה מינית (צילום: אינגאימג)

מה הרגשת?
"כאילו המסיבה נגמרה. חושך וכמו נחנקת ויצאתי משם, איתו, מהמועדון. חברה שלי למחרת לא הבינה למה הלכתי והשארתי אותה שם".

המשכתם את הלילה ביחד?
"הוא הזמין מונית ומשם כנראה למלון שהוא כמו אכסניה, כזה לא מלון גדול, את זה רק הבנתי שיצאתי משם. לא זכרתי את כל השלב של העלייה למלון".

זוכרת את שם המלון?
"לא, אבל זה באזור בת ים-תל אביב".

ומה היה שם?
"את כל הקטע של להוריד בגדים לא זכרתי. שכבתי על הבטן וכשהסתובבתי התחילה כנראה להתפוגג ההשפעה של מה שהוא שם לי וראיתי את הפנים שלו. ונבהלתי. מצד שמאל אני רואה קונדומים וכביכול הוא לבד איתי בחדר ולא קונדום אחד היה שם ואז שאל אותי אם אני צריכה עזרה בלהתלבש, אמרתי לו שלא והוא הזמין מונית".

נפגעת אונס (צילום: אינגאימג)
נפגעת אונס (צילום: אינגאימג)

כמה זמן הייתם שם?
"לא יודעת. במועדון היינו אולי שעה וחצי וכשיצאנו מהמלון כבר היה אור. המונית כנראה נסעה קודם להוריד אותו באזור של הבית שלו".

וכשהגעת הביתה התחלת לעכל את מה שעבר עלייך?
"וכשהגעתי הביתה מצאתי קונדום בנרתיק שזה בכלל עשה לי טראומה".

זרקת את הקונדום?
"לא, הסתכלתי עליו איזה חצי שעה ואז זרקתי".

חבל, כי אז היה עדות ל-DNA.
"אני יודעת".

ניסית לאתר אותו?
"כן, באותו יום שחזרתי הביתה חיפשתי באינסטגרם ומצאתי אותו".

שיתפת מישהו במקרה? 
"שלחתי לידיד שלי כי סיפרתי לו והוא רצה לראות מי זה ואת אמא שלי שיתפתי באותו ערב בלית ברירה".

ניידת משטרה, אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה, אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

למה לא התלוננת במשטרה? 
"פחדתי. זה מילה שלי מול המילה שלו, ואולי לא יאמינו לי ופחדתי גם מהעימות איתו. זה הפחיד אותי. זה עדיין קשה לי. הידיד שלי אמר לי להתלונן אבל ניסיתי במשך תקופה ארוכה להדחיק את האונס. הייתה תקופה שלא דיברתי על זה בכלל. ואז פתאום ראיתי שהוא השתתף בריאליטי. ישבתי עם אמא שהיה את השידור ופשוט היא נבהלה מהתגובה שלי שראיתי אותו" .

"אמא שלי חושבת שאולי זה דפוס שהוא עשה עם עוד נשים. העניין של להזמין אותך למשקה במועדון ולשים לך משהו. זה דפוס מגעיל. אני בטוחה שאני לא הראשונה ולא האחרונה שעברה את זה איתו וגם אחרות התביישו ופחדו להתלונן כי שאת יוצאת מהמקום הזה את מרגישה מטומטמת, כי שהתפכחתי זה מה שחשבתי, שאני טיפשה שלקחתי את הכוס שהזמין לי, הרגשתי אשמה".

את לא אשמה!
"אני יודעת, גם אמא שלי אמרה לי לא להאשים את עצמי אבל זאת ההרגשה. אני בטוחה שיש עוד כמוני שמפחדות לדבר על זה. אין לי כוח להתלונן עכשיו, אין לי כוח נפשי להתמודד עם זה, גם ככה אני מרגישה כמו מטומטמת שנפלה בפח".

אונס, הטרדה (צילום: אינגאימג)
אונס, הטרדה (צילום: אינגאימג)