עדיין תחת סיווג סודי ביותר: האם המעבר של נוי בר ואבנר נתניהו מירושלים להרצליה צינן את היחסים של הזוג עם המלכה האם שרה נתניהו? הלשונות הטובות טוענות שכן, אבל מטעמה של משפחת נתניהו לא נמסרה כל תגובה.
אבנר נתניהו, אולי אתה תגיד משהו?
“שיהיה לך יום טוב".

אבנר נתניהו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אבנר נתניהו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

>בנו של מגה־סלב מפורסם בעבר מצא את עצמו מופיע בחודש שעבר מול שופט בדיון על הארכת מעצרו, לאחר שהוגשה נגדו תלונה במשטרה על איום והטרדה של אישיות בכירה ביותר. 
אמו של המטריד, צער גידול בנים?
“בבקשה תגלי חמלה".
עו"ד קובי סודרי, בא כוחו של המטריד, איך זה קרה?
“מקרה הזוי ומופרך מכל נקודת מבט אפשרית".

 >ליאורה המומה. מתברר שממש מתחת לרדאר חבק בספטמבר האחרון טל בנין, פעם קפטן נבחרת ישראל בכדורגל, תינוקת חדשה והפך לאב בפעם החמישית - מאישה שלישית. בת הזוג הנוכחית שלו, חן פייר אלקסלסי, היא בעלת מרכז לרפואה סינית וצמחי מרפא, והיא גם אחיינית של כוכב עבר נוסף, ראובן עטר.
שלום לחן, מזל טוב. נעים להכיר אותך.
“זה לא עניין של אף אחד איפה אני גרה ומה אני עושה. אני רוצה לדעת איך בכלל הגעת אליי. איך את יודעת את המידע? התינוקת מאושרת ובריאה תודה לאל".
זו ילדה ראשונה שלך?
״לא״.
טל בנין סירב להגיב.

>מאיה ורטהיימר ומעיין אדם, שגרירות המותג אבלון אורגניקס, היו עסוקות בשבועות האחרונים בכתיבת תסריט לסרטון ויראלי להשקת סדרת הטיפוח ויטמין C של המותג. 

מאיה ורטהיימר, מעיין אדם (צילום: נווה אביאני)
מאיה ורטהיימר, מעיין אדם (צילום: נווה אביאני)

>ירדן עוז, בעלת סטודיו לעיצוב וייצור שמלות כלה ושמלות ערב ובוגרת “האח הגדול", התמנתה לתפקיד מנחה בסדנת גמילה מעישון של חברת אלן קאר.