כאילו שהיו חסרות מריבות לזמר אייל גולן בתקופה האחרונה, שהוא היה צריך להסתכסך גם עם הזמר והיוצר דודו אהרון. כידוע, גולן שנפרד משותפות עם בני פרץ, הסתכסך עם החברה הטובה אופירה אסייג ונפרד גם מבני טיפוחיו נסרין קדרי ואיתי לוי. אלא שבמדורי הבידור בתקשורת היה נדמה שהתפתח ריב חדש בעולם הזמר הים תיכוני, על שירו החדש של אהרון "בסוף זה נגמר", אותו שיחרר יחד עם הזמר הצעיר עדן מאירי.

על פי המדווח במדורי הבידור, השיר יועד בהתחלה לגולן אלא שאהרון ביקש לשיר איתו את השיר כדואט משותף. גולן כביכול סירב ואהרון החליט לקחת את השיר לעצמו ולייעד אותו לדואט משותף עם מאירי. כך שעל פי הדיווח, בעקבות המקרה נוצר סכסוך בין השניים. נראה שגולן ואהרון לא אהבו את הדיווחים והחליטו בצעד חריג להגיב להם ושיחררו שיחת וידאו משותפת שלהם.

שוטרים עצרו את אייל גולן - ולא תאמינו מה הסיבה - לחצו כאן. 

משה פרץ, דודו אהרון (צילום: ליאור פינקסון)
משה פרץ, דודו אהרון (צילום: ליאור פינקסון)

בשיחה גולן התקשר לאהרון והשניים החלו מיד לצחוק. גולן אמר: "אתה לא מבין איך אני מבואס אחי". "למה?", ענה לו אהרון. "שאני לא אראה את הסטורי של ציפורה (אמו של אהרון) יותר?", השיב לו גולן. "כן. הסרתי ממך עוקב", ענה לו אהרון וצחק. "אם יש בן אדם בתעשייה הזאת שאני לא יכול להסתכסך איתו, זה אתה", אמר לו גולן.

אייל גולן מפתיע במסר לדניאל גרינברג: "הבחוץ לא תמיד מקל איתנו" - לחצו כאן. 

אייל גולן ועדן חסון בקליפ של ''באור גדול'' (צילום: צילום מסך יוטיוב)
אייל גולן ועדן חסון בקליפ של ''באור גדול'' (צילום: צילום מסך יוטיוב)

אהרון השיב לגולן: "אני אומר את זה גם. לגמרי לגמרי. אתה אח שלי ואני אוהב אותך. לפי התקשורת אנחנו לא אמורים לדבר עכשיו כן?". גולן ענה לו: "תקשיב זה הזייה. מדברים על שיר שאני גם הרמתי לך סטורי ופרגנתי לך ואמרתי בהצלחה. מילא לא פרגנתי, לא מצליח להבין את זה אח שלי". "כאילו אין במה להתעסק במדינה עם הקורונה וזה, חושבים שאנחנו מסוכסכים. שולח לך חיבוקים ונשיקות", ענה לו דודו אהרון.

"אני מת עלייך, תן נשיקות למשה וציפורה. הכל טוב, שרק תמשיך לעשות שירים טובים ושיכתבו שאני כועס עלייך. אה וגם יש עוד שיר שכתבת לי עכשיו באלבום, אז בכלל, הכל טוב. אוהב אותך אח שלי", סיים גולן את דבריו. נראה שהשניים מאוד התאמצו להראות שאין ביניהם דם רע, אלא שלנו ב-TMI זה קצת נראה כמו יישור הדורים מאשר צחוק על אייטם שקרי. כך או כך, שמחים שהסדר שב על כנו!

עדן מאירי, דודו אהרון (צילום: צילום מסך יוטיוב)
עדן מאירי, דודו אהרון (צילום: צילום מסך יוטיוב)