כוכבת הריאליטי, קים קרדשיאן, הפכה את זה לרשמי והגישה אמש (שישי) בקשת גירושים מבן זוגה ב-9 השנים האחרונות, הראפר קניה ווסט. כריסטי וולדר, נציגת משפחת קרדשיאן ווסט, אישרה את הגשת הגירושין אך אמרה שלשניים אין תגובה נוספת. בבקשת הגירושים נטען כי לזוג המפורסם יש מחלוקות שלא ניתן לפתור. 

הזוג הכי מפורסם בעולם החליט להיפרד, על אף שב-TMI הייתה תקווה עד הרגע האחרון. רק בשבוע שעבר קרדשיאן הזכירה את ווסט, לאחר שציור של בתם המשותפת, נורת' ווסט, עורר תהיות אצל העוקבים שלה האם הציור המרהיב באמת שייך לילדה בת השבע. קרשיאן שהתעצבנה ונפגעה עד עמקי נשמתה סיפרה כי גם אביה של נורת', קניה, צייר ברמה כזאת כשהוא היה ילד.

הכל בגלל ציור: קים קרדשיאן מתייחסת לראשונה לגירושים מקניה ווסט - לחצו כאן. 

קים קרדשיאן קניה ווסט  (צילום:  Chris Weeks Gettyimages)
קים קרדשיאן קניה ווסט (צילום: Chris Weeks Gettyimages)

כזכור, השניים החלו את מערכת היחסים הזוגית שלהם בשנת 2012, לאחר שנים של ידידות קרובה. לאחר כשנתיים קים וקניה התחתנו בטקס יוקרתי באיטליה והפכו לפאוור קאפל החזק של תעשיית הבידור ברחבי העולם. אלא שלא כל הנוצץ זהב וקניה בן ה-43 סיפר באחד מראיונותיו כי הוא סובל מהפרעה דו קוטבית שמשפיעה גם על הקשר הזוגי. 

ווסט שהחליט ביולי שעבר לרוץ לבחירות לנשיאות ארצות הברית ובעצרת הבחירות הראשונה בדרום קרולינה סיפר כי כמעט וויתר על בתו, נורת' ודרש מקים לעבור הפלה ומיד פרץ בבכי. 

לא מספיק הפדיחות שעשה לקים שם, ווסט גם פרסם סדרת ציוצים, שנמחקו מאוחר יותר, והאשימו את אשתו וחמותו, קריס ג'נר, בניסיון לכלוא אותו וכתב כי הוא מבקש להתגרש. קרדשיאן קראה לתקשורת ולציבור לגלות "חמלה ואמפתיה" בעקבות התנהגותו הבלתי יציבה של בעלה.

"מי שמבין במחלות נפש או אפילו בהתנהגות כפייתית יודע שהמשפחה חסרת אונים אלא אם כן בן המשפחה הוא קטין", אמר קרדשיאן בהודעה ארוכה באינסטגרם בחודש יולי האחרון . לבני הזוג ארבעה ילדים: בת נורת' בת השבע, סיינט בן החמש, שיקגו בת השלוש, וסאלם בן השנה וחצי.

"קים לא סיפרה לילדים כלום, הם חושבים שקניה עובד במדינה אחרת" - לחצו כאן. 

קים, קניה והילדים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קים, קניה והילדים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מלבד ביקורים משפחתיים, ווסט התגורר בחווה רחבת הידיים שלו בוויומינג בחודשים האחרונים, בעוד קרדשיאן והילדים שהו בקליפורניה. אלה יהיו הגירושים הראשונים של ווסט והשלישיים של קרדשיאן. כוכבת הריאליטי התחתנה בפעם הראשונה עם המפיק המוזיקלי דיימון תומאס ובפעם השניה קרדשיאן נישאה לשחקן ה-NBA כריס האמפריז.  כעבור 72 ימי נישואים גישה בקשה לגירושים, שנכנסו לתוקפם אחרי מאבק משפטי ארוך. 

קים קרדשיאן, קניה ווסט (צילום: Jason Kempin/Getty images)
קים קרדשיאן, קניה ווסט (צילום: Jason Kempin/Getty images)