במהלך סוף השבוע האחרון אילנית לוי פתחה בתוכניתה "גלית ואילנית" במונולוג על הקושי והמורכבות בהורות, הרצות לשלמות והשילוב האידיאלי בין אימהות טובה להגשמה עצמית. בעקבות הפוסט שהעלתה השבוע בר רפאלי, עליו קראתם כאן ב-TMI שם דיברה על הקושי בלמצוא זמן לכל ילד, לזוגיות ולעצמה לוי סיפרה כי גם לה קשה. מי שבאופן יוצא דופן פרגן לה והעלה פוסט פרגון הוא בעלה לשעבר ואב ילדיה אייל גולן.

הבשורה הקשה שקיבל אייל גולן: אביו דני ביטון הלך לעולמו- לחצו כאן

אילנית לוי ב"גלית ואילנית" בקשת 12

"גם אני עושה טעויות. אימהות יכולה להיות תובענית ומתישה, פיזית ורגשית, מבלבלת, מערערת, מעוררת חרדה. אני עושה מספיק? אולי אני עושה יותר מדי? מתי הגבול הוא נכון ומתי לא? הילדים שלי ראו אותי נשברת לא פעם מולם, בוכה, מבקשת חיבוק". הדברים של מלכת היופי לשעבר נגעו בגולן שהקדיש אמש לאישה הראשונה של חייו פוסט מרגש ומפתיע במיוחד לאחר שנים ארוכות של קשר שראה המון עליות ומורדות.

ליאם ואלין גולן, אילנית לוי (צילום: קמליה אמנות הצילום)
ליאם ואלין גולן, אילנית לוי (צילום: קמליה אמנות הצילום)

הזמר כתב את הדברים הבאים "אילנה ריגשת אותי כל כך אין ספק שאף אחד לא בא מוכן לדבר הזה שנקרא הורות. וכנראה שאף אחד לא מושלם בזה. גם אם הוא מאד ירצה להיות או להראות. מה שבטוח זה שאת האמא המדהימה שאני באופן אישי יכולתי לבקש עבור הילדים הגדולים שלי. והיית עמוד התווך עבורם ועבורי בשנים שאני עדיין לא למדתי איך להיות האבא שאני היום מרגיש ויודע שתמיד חלמתי להיות." עוד הוסיף וכתב: "ההוכחה החותכת לכך היא האנשים שאלין וליאם גדלו להיות, כמה אני גאה בהם, בערכים, ברגישות ובעיקר באהבת אחים הטהורה שיש בינו לבינה."

אייל גולן, אילנית לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, אילנית לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אילנית לוי, אייל גולן (צילום: רפי דלויה,אלירן אביטל)
אילנית לוי, אייל גולן (צילום: רפי דלויה,אלירן אביטל)