אביבית בר זוהר שמשתפת את עוקביה בחיי האהבה שלה, בדייטים כושלים ובכאלה מוצלחים יותר, חשפה הלילה ברשתות החברתיות מי הגבר שהצליח לכבוש את לבה. בר זוהר סיפרה בסטורי על בחור חדש בחייה, אותו הכירה במלון בו היא שוהה, שהצליח לרגש אותה כשהזמין לה את הזמר רז חדד ששר לה את הלהיט שלו "תודה לך".

אלא שהכוכבת תאלץ להמתין בסבלנות בכדי לממש את אהבתה החדשה. "היה לי דייט מרגש במיוחד, היות ששום דבר כבר לא מרגש אותי, אז קונים לי מתנות, קונים לי יהלומים קונים לי הפתעות, אבל סף הריגוש שלי בקנטים, אני לא מתרגשת", סיפרה בר זוהר.

הדרך אל העושר: הג'וב הנחשק שקיבלה אביבית בר זוהר - לחצו כאן. 

"פתאום בא אדם. אני גרה במלון קראון פלאזה תל אביב. הגיע שכן חדש למלון. הפכנו להיות חברים, הוא מזמין תמיד מלא אוכל, התחברנו. ואז הוא נסע לעיר הולדתו לשלושה ימים, מצאתי את עצמי מתגעגעת, שהוא חסר לי אני מחפשת את ההודעות שלו. ואז שהוא חזר השיח הפך ליותר רומנטי והבנתי שגם אני הייתי חסרה לו".

אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אז קבענו דייט והוא איחר ושלחתי לו הודעה בלי פיצוי מטורף אין לך מה לבוא לפה. ואז הוא בא עם הזמר רז חדד כי הוא רצה לרגש אותי באופן מיוחד. תודה ליפה שלי לנסיכה שלי למהממת. תודה על כל מי שאת. איפה יש גברים כאלה שמבינים שאם הם איחרו אז הם צריכים לפצות. להביא לי זמר שכולם ישמעו כי הוא איחר, זה גבר. אז כיף לנו ומקסים לנו אבל הבעיה שהוא יצא ממש עכשיו מקשר של שלוש שנים, ואני לא מוכנה להיות ריבאונד של אף אחת. אז אמרתי לו שייקח את הזמן שלו עד שיתנקה".

אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)