הזמר המסלסל, אייל גולן, התחיל את השבוע עם בשורות קשות. אביו, דניאל (דני) ביטון בן ה-71 הלך לעולמו לאחר מלחמה בנגיף הקורונה. ביטון היה מאושפז כשהוא מורדם ומונשם במשך שבוע אלא שהמחלה הכריעה אותו והוא נפטר. כך דיווחה אחותו של הזמר, מאיה גולן

בסטורי באינסטגרם כתבה גולן: "ברוך דיין האמת. ת.נ.צ.ב.ה. מועד הלוויה יעודכן בהמשך" וצירפה את מודעת האבל ותייגה את הזמר שניתק כל קשר עם אביו לאחר שהסתכסכו בעקבות פרשת "משחקי החברה". היום (ראשון) בשעה אחת בצהריים נערכה בבית העלמין באור עקיבא הלוויתו של ביטון, וגולן הגיע לחלוק כבוד אחרון לאביו אך לא נכח בטקס האשכבה. הזמר נשאר מחוץ לכותלי בית העלמין ואף קרא את תפילת ה"קדיש" לצד אנשיו המקיפים אותו.

"את האמא הכי מדהימה שיכולתי לבקש": אילנית לוי פתחה את הלב בשידור ואייל גולן הגיב לה - לחצו כאן

 הגיעה הבשורה: ליאם גולן יוצא לעצמאות - לחצו כאן. 

מאיה גולן, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה גולן, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, גולן לא היה בקשר עם אביו מאז התפוצצות פרשת "משחקי החברה", בהם נחקר הזמר ואנשיו המקורבים לו, ביניהם גם דני ביטון, בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של קטינות. מכתב האישום עלה כי ביטון יצר קשר עם מעריצותיו של גולן ושידל אותן לקיים עמו יחסי מין. ביטון הורשע בביצוע כמה עבירות, בהן הבאת אדם לידי מעשה זנות בנסיבות מחמירות וניצול קטינות לזנות, ונידון לשנתיים מאסר בפועל במסגרת הסדר טיעון.

אייל גולן, דני ביטון (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, דני ביטון (צילום: אלוני מור)

בפברואר 2014 הודיעה הפרקליטות על סגירת התיק נגד הזמר, לאחר שהמתלוננות חזרו בהן מההאשמות כלפיו. לאחר סגירת התיק נטען שהחקירה לא נוהלה כראוי, ושההאשמות נגד חלק ממקורביו של גולן לא נבדקו כלל.

מאיה גולן שלא תדעי עוד צער.
"תודה".

לאחר שנתיים אביו של אייל גולן השתחרר - לחצו כאן. 

אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)