אחרי פרשת הרב יובל אשרוב שיצא נגד החיסונים וזכה לביקורת נוקבת מגופי התקשורת, מצטרף אל מפיצי הפייק ניוז ותיאוריות הקונספירציות למיניהן על הקורונה והחיסונים גם הדוגמן מייקל לואיס. רגע לפני שיצא לצילומי העונה החדשה של "הישרדות", שלח מייקל לואיס לכל המכרים שלו בוואטס אפ סרטון ארוך הנושא דברים של הרב שלום בראל בהפצת פייק ניוז נגד החיסונים והמספק תיאוריות קונספרציות על החיסונים שגורמים לתמותה ומגבירים הדבקה.

עוד בסרטון נאמר על רצונו של ביל גייטס לדלל את אוכלוסיית העולם ב-15 אחוז, מה שגרם לו להנדס את נגיף הקורונה במעבדה במכוון.  לצד הסרטון כתב לואיס: "תעבירו לכמה שיותר אנשים, שידעו את האמת. חייבים הפיכה של המערכת. עובדים עלינו בעיניים. תעוררו כמה שיותר את האנשים סביבכם. אסור לתת לטירוף הזה להימשך. נעורר כמה שיותר אם נשתף כמה שיותר".

מייקל לואיס שוב התפשט, הותקף והגיב: "גופה של האישה עדיין מוחפץ" - לחצו כאן. 

מייקל לואיס לא מתחסן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מייקל לואיס לא מתחסן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בסרטון המדובר נאמר כי החיסונים לא רק שלא מקטינים הדבקה, אלא אף מגבירים את ההדבקה, מגבירים את התמותה והם שיוצרים את המוטציות השונות. לצד תאוריות קונספירציות מגוחכות כי ביל גייטס פיתח את החיסון לקורונה עוד לפני ההתפרצות של הנגיף בוואהן, כי החיסון לא נועד למגר את הקורונה, הקורונה הונדסה במעבדה בשביל החיסון.

מייקל לואיס (צילום: אביב חופי)
מייקל לואיס (צילום: אביב חופי)

עוד נאמר שם כי הסיבה היא שביל גייטס החליט שיש הרבה מדי אנשים בעולם ובעקבות התחממות כדור הארץ חייבים להיפטר מהאוכלוסייה, ולדלל 15 אחוז ממנה בעזרת החיסונים שהוא פיתח. עוד נאמרו משפטים כמו: "רימו אנשים פעמיים גם שיקרו כשגרמו לאנשים להאמין שבגלל החיסונים נחזור לשגרה, ושיקרו לאנשים שהחיסון הזה יעיל, הוא לא יעיל. יש המון מתים בגלל החיסונים, יש המון מוטציות בגלל החיסונים, החיסון עצמו יגרום לתמותה, מאז החיסונים יש עלייה של נדבקים ועלייה של מתים. אל תאמינו לנתונים של משרד הבריאות ולא לעיתונים, מטעים את הציבור".

מייקל לואיס (צילום: מתן צור)
מייקל לואיס (צילום: מתן צור)