נטלי דדון שנכנסה לחדר "האח הגדול" בכדי לשכנע את קהל הצופים להצביע לגל גברעם, אך לא הצליחה במשימה, כועסת, אפילו זועמת על שנשים טובות ואמיתיות מודחות אחת אחרי השנייה ואילו גברים אלימים ומקטינים נשארים בבית וזוכים לאהבה של קהל הצופים.

בפוסט ארוך, כותבת הדוגמנית על שלושת הנשים האחרונות שהודחו מהבית אחת אחרי השנייה: גל גברעם, נועה יונני ולינור סביניק ששלושתן היו נשים חזקות שדיברו בחופשיות על המיניות שלהן וזכו לביקורת על הלבוש החושפני.

מה תקוה גדעון תגיד על זה? נטלי דדון מצטלמת עם מעט מאוד בד - לחצו כאן. 

גל גברעם, מתוך ''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
גל גברעם, מתוך ''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

דדון המליצה לכל אישה שרוצה לזכות בריאליטי הפופולרי שתקטין את עצמה, שתנסה להיות בלתי נראית בבית. "העונה הזאת היא דוגמה מעולה לנושא שבוער בי כבר המון זמן. יש איזה דפוס חוזר שזיהיתי, יחס מסוים לנשים לעומת יחס לגברים", כתבה והוסיפה: "שלוש ההדחות האחרונות, נשים אחת אחרי השנייה. גל ואז נועה ואז לינור. שלוש נשים שזוכות לביקורות על התנהגות מתירנית. הערות על הלבוש שלהם, לרלורים על דרך הפעולה".

נועה יונני נגד רמי ורד: "כל הזמן ניסה להקטין ולהוריד אותי" - לחצו כאן. 

נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"דיבור טיפה אחר ממה שמקובל ולמה? כי הן לא שיחקו את המשחק - הן באן כמו שהן עם כל האמת והדומיננטיות שבעולם. חס וחלילה שאישה תראה את הגוף שלה, ממש בושה אם היא תדבר על סקס, אוי ואבוי אם היא תסתובב גאה בבית. אם גבר מתנהג ככה (ויש שם עוד כמה שמתנהגים גרוע יותר) מי מרים גבה? זה לא תמיד קורה, אבל בעונה הנוכחית מי שהתנהגה לא לפי החוקים הגבריים - מצאה את עצמה בחוץ. נשארו בפנים אלו שמשחקות את המשחק, שמתנהגות בצורה מקובלת, אלו השקטות. למה? אולי כי לצופים בבית, לנו, לא נעים לראות את העניינים הופכים ״מלוכלכים״, לא נעימה לנו המיניות. קשה לראות את העור החשוף של אישה חזקה".

נטלי דדון נכנסת לאח הגדול (צילום: אביב חופי)
נטלי דדון נכנסת לאח הגדול (צילום: אביב חופי)


"פרסומות כן, קללות בכביש לגמרי - אבל לא מתאים לנו לראות נשים שטיפה סוטות מהמשבצת שלהן בתכנית ריאליטי בפריים טיים.
זה מביך וקשה או שאולי אנחנו פשוט לא רגילים? הרי הגברים בבית, הדומיננטיים, המקטינים, האלימים - הם עדיין שם, עדיין על המסך. זוכים לחמלה על ההתנהגות הלא מקובלת שלהם. 'האח הגדול' הוא רק מראה. מה שקורה בבית זה בדיוק מה שקורה בחיים. אישה נדרשת להצניע, להיות יפה ולשתוק, להסתתר. הגבר הוא רק ילד עם ילדות קשה שעובר תהליך. אם גבר מפגין דומיננטיות הוא מוכתר למנהיג. אם אישה, שמות גנאי. הכי עצוב הוא שמכל הביקורות הקשות, הכי קשות מגיעות דווקא מנשים. ויש מסר: אל תהיי את, תקטיני את עצמך. תהיי בלתי נראית, תסכימי. ככה אולי תזכי באהבה שלנו. ובמיליון".

האח הגדול, נטלי דדון (צילום: צילום מסך)
האח הגדול, נטלי דדון (צילום: צילום מסך)