הזמן חולף מהר ומעיין אשכנזי, אחת מכוכבת הריאלטי האהובות בכל הזמנים מציינת החלפת עשור חדש לחייה. אשכנזי חוגגת יום הולדת 30 ולרגל המאורע המכונן בחייה, שיתפה ברשתות החברתיות את עוקביה על כל מה שחשבה שתשיג עד כה, על התובנות שרכשה, הדרך החדשה שצפויה לה, ועל שאינה מרגישה כשלון על שום שלב כשהיא מרמזת על הזוגיות שלה עם אביחי אוחנה שלא נגמרה מתחת לחופה.

"העשור האחרון לימד אותי המון שיעורים" התחילה לספר בפוסט ארוך. "חשבתי שבשלב הזה של החיים, גיל 30 אהיה אישה נשואה בפינה שלי עם ילדים. החיים לימדו אותי אחרת. מעיין לאן את ממהרת? מה הלחץ? יש לך זמן. תשקיעי בעצמך. היום אני יוצאת לדרך חדשה לחלוטין עם עסק משלי שפתחתי ב-10 אצבעות. אומרת תודה על המשפחה שלי והחברים שסביבי שליוו אותי ברגעים הטובים וגם אלו שפחות. לא מרגישה כשלון על שום שלב וגם לא על מה שלא נגמר כפי שציפיתי. אני אומרת תודה על הלמידה וכל הזכות להיות חלק כדי לצמוח" כתבה וסיכמה.

"מאושרת בשבילו": תפסנו את מעיין אשכנזי רגע אחרי פרסום הזוגיות החדשה של אביחי אוחנה - לחצו כאן

"ולי אני מאחלת לעשור החדש, שאשאר תמיד חזקה לדעת מה נכון עבורי, שאשאר נאמנה לערכים שלי, שאלוקים ימשיך לשים את ידו על ראשי ולשמור עלי ועל המשפחה שלי בריאים כי אין ספק שזה שיעור חשוב שלמדנו גם כן השנה. ולצעוד לאט לאט ובזהירות לדרכים נכונות ומוארות. אמן. מזל טוב לי".

מעיין אשכנזי (צילום: אור גפן)
מעיין אשכנזי (צילום: אור גפן)