כמעט שנה חלפה מאז אסיף אלקיים יצא מבית "האח הגדול" וחזר למציאות הקורונה. מאז הוא הספיק לחזור לזרועותיה של האקסית, מעיין אדם, למערכת יחסים שלא האריכה ימים ושברה לכולנו את הלב. אחרי שהוציא את ספרו השלישי ופיתח את המותג הפרטי שלו שמבוסס על ספריו ואפילו הספיק לקיים מערכת יחסים עם יוצרת מפורסמת שכולכם מכירים ולחזור למעגל הרווקים והרווקות - כעת הוא מתפנה לפרויקט הבא שלו.

אלקיים שנצפה מספר פעמים מגיע למשרדים של אוליגרכים רוסים שעוסקים בנדל"ן, הצליח לעורר את חשדם של מערכת TMI שהחליטה לבדוק מה חיפש שם. אלקיים לא נידב יותר מדיי מידע בנושא ואמר לנו שנאלץ להמתין בסבלנות כדי לדעת עוד פרטים ושהוא מבטיח לעדכן בהמשך. אלא שב-TMI אין יותר מדיי סבלנות להמתין והחלטנו לבדוק עם מקורבים לאלקיים שלחששו לנו על הפרויקט הבא שלו.

בקרוב ביאכטה משלו? אסיף אלקיים (צילום: אור גפן)
בקרוב ביאכטה משלו? אסיף אלקיים (צילום: אור גפן)

האוליגרכים פנו לאלקיים כדי לעשות איתם שיתוף פעולה עסקי בנוגע לנדל"ן בגאורגיה אותו הם משווקים בישראל. אלקיים שככל הנראה מבין שלא יצליח להתפרנס מכתיבה בלבד, ימכור לאוליגרכים קורס דיגיטלי של מסחר בשוק ההון ובהמשך, כשהשמיים יפתחו, הוא יטוס לגאורגיה ויבחן את הנכסים המוצעים לקהל הישראלי. האם אלקיים בדרך לרכישת נכס בגאורגיה? ל-TMI יש חשק לחצ'פורי. 

אסיף אלקיים (צילום: אור גפן, יח''צ)
אסיף אלקיים (צילום: אור גפן, יח''צ)