עוד לא התקררה הגופה של ולנטיינ'ס דיי וכבר ליאורה חוזרת למציאות האפורה עם מקבץ של פרידות וגירושים: אורנה גאון, לעד גרושתו של הזמר הלאומי יהורם גאון, התגרשה גם מבעלה השני, עו"ד זרח רוזנבלום, שאותו הכירה בעת תהליכי הפרידה שלה מגאון, אי־שם בשנות ה־80 של המאה שעברה. בפוסט מרגש היא תיארה את תהליך הגעתה לרבנות והרגשתה אחרי טקס הגט. “אני קמה לשטוף את כוס הקפה ואומרת את המשפט ‘הרי את מותרת לכל אדם'. חוזרת על המשפט עם תוספת שלי: ‘הרי את מותרת לאהוב ולהיאהב מחדש'". גאון, מטפלת עם התמחות בזוגיות ומיניות, מעלה בימים אלה מופע משותף עם עליזה אביב, “דם, חיים ואהבה", שכולו שירים וסיפורים על המקורות הסלוניקאיים שלהן.

אורנה גאון רוזנבלום עם יורם ושני הילדים (צילום: צילום פרטי)
אורנה גאון רוזנבלום עם יורם ושני הילדים (צילום: צילום פרטי)


גאון, מה מאחלים במצב כזה?

“נפרדנו ברוח טובה ובחברות. יש גם גירושים אחרים. אנחנו מאוד אוהבים אחד את השנייה, זה פשוט נגמר וצריך לדעת להתקדם, עם כל הכאב, האבל והעצב, שום דבר כבר לא אותו דבר. היינו יחד 35 שנה. יש לנו בן משותף, אור, בן 27, שחי בפריז וסיים ללמוד שם. ילד מוכשר".

אורנה גאון רוזנבלום (צילום: אריאל בשור)
אורנה גאון רוזנבלום (צילום: אריאל בשור)

>מי שניצל מייד את פתיחת מכוני הכושר היה שר החוץ גבי אשכנזי שהגיע לקאנטרי קלאב בכפר סבא והחל להשלים את החוסרים מהחודשים האחרונים. בסיום האימון הצטייד במנה החדשה מפאב הבריאות שבמקום, סנדוויץ  סלמון דיאטטי ודל קלוריות.

גבי אשכנזי  (צילום: יח''צ)
גבי אשכנזי (צילום: יח''צ)

>השפית רותי ברודו, התנדבה לשמש כשופטת הראשית בתחרות התחפושות של קבוצת "עמל ומעבר" שנערכה בשידור זום ישיר. יחד איתה שפטו ראשת המטה של החברה, רונית שרעבי חדד, ואחראי הדיגיטל, גיא גולדברג, שכבר זכו, לנוכח עשרות מפגשים קודמים בהנחייתם, לתואר "אסי ורותם של עמל ומעבר". בתחרות השתתפו, בזום כמובן, 25 סניפים ומאות עובדים של החברה העוסקת במיגוון נושאים של בתי אבות, סיוע נפשי וטיפולי בית.


במקום הראשון זכתה קבוצת העובדים של בית האבות "עמל טבריה", שהתחפשה לשמיים תכולים עם שמש ענקית, במקום השני, סניף טיפולי הבית של רמת גן שעובדיו התחפשו למשמר המפרץ, ובמקום השלישי "עמל מעלה אדומים" בתחפושת האבולוציה של תהליך השיקום. בין חברי צוות השופטים הסתובב "הנדימן" שהתגלה בסופו של דבר כמנכ"לית הקבוצה, דליה קורקין. ברודו סיכמה: "כל הכבוד על היצירתיות, התחפושות המקוריות והעבודה המדהימה שלכם עם הקשישים בתקופה המאתגרת של הקורונה".

תנו לשמש. מקום ראשון לעמל טבריה (צילום: יחצ)
תנו לשמש. מקום ראשון לעמל טבריה (צילום: יחצ)

> וגם מנהל רשות המסים לשעבר, ג'קי מצא, שהורשע לפני כ־14 שנה בקידומם של יורם קרשי (אחיה של שולה זקן) וקובי בן גור, שסייעו לו להתמנות לתפקיד, נפרד מאשתו עידית. היא נשארה בבית המשפחתי בנס ציונה, והוא עבר לדירה שכורה בבניין ברונז בפארק צמרת.

שלום, ג'קי.
“אני עסוק, לא יכול לדבר".

> לאחר שני סיבובי בחירות הוכרע כי היהלומן בועז מולדבסקי, מבעלי קבוצת מולדבסקי ומי ששימש כסגן נשיא הבורסה ליהלומים וכיו"ר מכון היהלומים, הוא הנשיא הנבחר של בורסת היהלומים הישראלית. 

בועז מולדבסקי (צילום: יח''צ)
בועז מולדבסקי (צילום: יח''צ)