עדן פינס חזרה לאחרונה מטיול ממושך עם בן זוגה אילן מסיקה ואף הספיקה לעבור לגור אצלו. מאז היא ממשיכה לככב אצלכם ברשתות החברתיות ולעשות מה שאפשר במסגרת ההגבלות שהביאה איתה הקורונה. פגשנו את הכוכבת על סט הצילומים לקמפיין לקמפיין Watch Us Move של אדידס בכדי לשמוע מה יש לה להגיד על ההתרחשויות האחרונות בביצה, מסיבות הסלבס ההמוניות, הזוגיות החדשה עם אילן מסיקה ועל האקס דור רפאלי שיופיע לכם בקרוב לא מעט על המסך בעונה החדשה של "מחוברים".

השקעת מאוד בפורים האחרון, לאן יצאת? מה את חושבת על מסיבות הסלבס ועל מי שמפר את ההנחיות ולא מפחד להראות את זה אפילו ברשתות החברתיות?
משקיעה כל שנה! מבחינתי זה החג שלי! חגגתי יחד במתכונת מצומצמת יחסית על פי ההנחיות יחד עם החברים שלי. בניגוד למה שפרסמו בתקשורת, ממש לא קיבלנו דוח והמסיבה לא התפזרה. הגיעה משטרה, אישרה את המשך האירוע, ולא ניתן שום רפורט. יותר מכך, כל מי שהגיע אישר שהוא מחוסן/נבדק/מחלים. סיימנו ב20:15 לפני הסגר והיה מדהים. אני חושבת שכל אחד צריך לעשות את ההשתדלות המקסימלית לשמור על ההנחיות ולמנוע המשך הדבקה כי זה אוטוטו בעזרת ה׳ מאחורינו. ואנחנו כאנשים מוכרים צריכים להוות דוגמא. ואם לחגוג, אז כבר בדרך שתהא חוקית ולויאלית.

עדן פינס (צילום: נוי ערקובי)
עדן פינס (צילום: נוי ערקובי)

תקופה לא קלה, איך הקורונה השפיע עליך?
"היו הרבה עליות והרבה מורדות, פספסתי הרבה עבודות אבל גם הרווחתי זמן עם עצמי וחשבון נפש עמוק שהביא אותי לתובנות רבות ובעיקר להודיה. החלטתי להתחיל ללמוד נטורופתיה, רפואה טבעית, ואני בשנה הראשונה מתוך 4. זה מבחינתי הייעוד שלי, לטפל באנשים. וזה ממלא אותי ומרגש אותי כל שיעור מחדש".

את והחבר שומרים על פרופיל נמוך ברשתות החברתיות. למדת מטעויות העבר?
"חיובי"

בקרוב האקס דור רפאלי יככב על המסך בבית ב"מחוברים" מה את חושבת שנגלה עליו שטרם ידענו? ובכלל על משפחת רפאלי?
"דור בחור מהמם, מלא בתחביבים מגניבים ודרך חיים מיוחדת. אני שמחה שיוצא אל האור ויגלו כמה הוא טוב לב. לגבי המשפחה, אני מאמינה שיקבלו פרספקטיבה שונה וחיובית עליהם ממה שמכירים בתקשורת. כי מגיע להם". 

עדן פינס (צילום: נוי ערקובי)
עדן פינס (צילום: נוי ערקובי)

את מצלמת היום קמפיין שנוגע להעצמה נשית והקניית ביטחון עצמי, את בעצמך מלאה בביטחון, איזה טיפ יש לך לתת לבנות שלא מרגישות מספיק בטוח בגוף שלהן?
״מלאה בביטחון״ זה חמוד. אבל יש הרבה מתחת לפני השטח, אני אמנם אוהבת את עצמי אבל כמובן שבמידתיות מסויימת ובהרבה דברים יש לי גם חוסר ביטחון. כל אחת צריכה לשאוף לגרסא הכי טובה שלה. לנהל אורח חיים בריא ולשלב פעילות גופנית שתמלא אותה ואת הנפש שלה מעבר לחיצוניות. זה עושה הבדל ענק, גם אם אין שינוי ניכר, זה מוקרן החוצה והמרגש הוא עילאי.

אגב ביטחון עצמי, מצד אחד את מספרת שאת מחוברת לדת. מצד שני את מצטלמת באופן פרובוקטיבי. את חושבת שזה ישתנה בעתיד? שהצנעה תעלה על הרצון לחשוף?
אין לי רצון לחשוף ואני בטח ובטח שלא עושה את זה בשביל לרצות אף אחד, נטו מאהבה לעבודה שלי ולפי מה שמתאים לי. אין קשר להתקרבות שלי לדת. אני נהנת לקום בבוקר להודות לה׳ על החיים שניתנו לי, על האפשרות לפתוח את העיניים ולראות עולם, ללכת בכוחות עצמי, לגעת, לחוש, לאהוב, לבחור, לחשוב בבהירות, ולהחליט החלטות. להשתכר בכבוד ולנהל חיים נורמליים ויותר מכך. ליטול ידיים לעשות ברכת השחר ולהמשיך את היום שלי. לצום צומות ולחגוג את החגים כיהודיה שאוהבת את הדת שלה. ואני אמשיך לעשות מה שמתאים לי וממליצה כך גם לכולם. גם אם זה מלווה ב״תמונות פרובקטיביות״. יש ״דתיים גמורים״ שמחללים עוד הרבה מצוות אחרות שהן איסור בתכלית האיסור בתורה. זה בסדר? לא. אבל לא נכנס לזה. שכל אחד יעשה מה שטוב לו כל עוד הוא לא פוגע באחר. ״דרך ארץ קדמה לתורה״. 
ומה שיהיה - יהיה". 

עדן פינס (צילום: נוי ערקובי)
עדן פינס (צילום: נוי ערקובי)

עדן פינס (צילום: נוי ערקובי)
עדן פינס (צילום: נוי ערקובי)