תפנית גדולה בעלילה, יהודה יצחקוב עזב הלילה את בית "האח הגדול" רגע לפני הגמר הגדול. אכזבה גדולה נרשמה למעריצי הדייר יהודה יצחקוב שנדרש לעזוב את הבית לאחר 90 ימים בשל הפרת חוקי הבית ורגע לפני אירוע הגמר הגדול של העונה. בהודעה שיצאה מטעם הפקת התוכנית נמסר כי במהלך העונה קיבל יצחקוב אזהרה על הפרה דומה והיות שחזר עליה שוב, "האח הגדול" הודיע הלילה ליצחקוב כי לא יוכל להמשיך להיות דייר בבית ובשעות הלילה ארז את פקלאותיו ועלה במדרגות. 

יצחקוב הוא הדייר השלישי שיוצא העונה מהבית ולא בגלל הדחות הקהל, הראשון הוא אלימלך קשתי לאור הביקורות שספג בחוץ בגלל התקרית האלימה שלו ושל אחיו טום קשתי עם השומר המבוגר בבניין היוקרה. השני הוא המעצב דרור קונטנטו שהחליט בעצמו לעזוב את הבית בשל תחושת מיצוי, וכי הוא הרגיש שהוא מאבד את הסנטר שלו, וכעת יצחקוב, הוא הדייר השלישי שמצטרף לרשימת העזיבות המפתיעות של העונה רגע לפני הגמר הגדול, שם היה אמור לגרוף על פי הסקרים שנערכו.

הלם: יהודה יצחקוב הודח מהאח הגדול בעקבות הפרה של חוקי הבית - לחצו כאן. 

יהודה יצחקוב, האח הגדול (צילום: צילום מסך)
יהודה יצחקוב, האח הגדול (צילום: צילום מסך)

הרשת גועשת וסוערת בנוגע לסיבת עזיבתו של יצחקוב, שהשמועות מדברות על אלימות בינו לרמי ורד. "מריבה סוערת התפתחה הלילה בין יצחקוב לדייר רמי ורד", כך כתבו בקבוצות האוהדים, מה שנגרר במהרה עד לכדי התנהגות אלימה מצידו של יצחקוב. השידור אומנם הופסק ומעריצי יצחקוב זועמים על עזיבתו ורותחים מדוע רמי ורד שהיה מעורב באותה תקרית אלימה, נשאר בבית. 

לפי מקורות הסיבה האמיתית שבגינה עזב יהודה יצחקוב את הבית, הייתה בגלל אירוע חריג וחמור שלא קשור לאלימות פיזית. קללות קשות היו מצד השניים, אבל הן היו גם לאורך כל העונה, וזאת לא הסיבה לעזיבה המפתיעה. רמי נכנס הלילה למיטה בשקט ואילו יצחקוב נכנס לחדר והחל לגרור אותו בכוח למריבה, בין השניים התפתחה מריבה סוערת, שלא נגררה לאלימות פיזית של הרמות ידיים, למרות השמועות, אך כן נרשם אירוע חריג במיוחד מצידו של יצחקוב, שכלל איומים קשים. 

יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך רשת 13)

כזכור, יצחקוב היה זה שהצליח להוציא את ורד משלוותו במהלך העונה, פעם אחר פעם, ואף התגאה בעצמו על הטקטיקה המנצחת שלו וכעת מסתמן שהגלגל מסתובב לו וכמו שאומרים "קארמה איז א ביצ'" ומי שיצא משלוותו הוא יצחקוב עצמו. החל מאותה הכרזה על עזיבתו של יצחקוב, צופי התוכנית נחלקים לשניים. מחצית מהם שמחים ונושמים לרווחה לצד תגובות כמו זה סופו של כל בריון, הוא היה צריך לעזוב כבר מזמן, ואילו מעריצי יצחקוב סוערים וקוראים לחרם על התוכנית. משפחתו של יצחקוב בראשותו של בן דודו עדן לקחו את זה צעק קדימה וקוראים לכל מעריציו לצאת מחר (שישי) להפגנה בנווה אילן נגד ההפקה.

רמי ורד, לינור סביניק, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
רמי ורד, לינור סביניק, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך רשת 13)

בהודעה רשמית שהוציאו הבוקר (חמישי) נכתב: "מחר בשעה 15:00 נגיע לנווה אילן על מנת להפגין נגד ההחלטה של האח הגדול, ולכל יושבי מי ומי בכיסא למעלה שגרמו אבל לסביבה גדולה. תרגישו בנוח להגיע באיזו גרסה שמתאימה לכם. אנחנו כאן בשביל שרמי ורד יצא מחר מיוזמתו. הפורמט שרכב על חשבון הגב של הפייבוריט שלנו ובסוף זרק אותו בשביל בן אדם בן 60 שלא יודע להתנהג. המשפטים שרמי זרק ליהודה הלילה היו על המשפחה שלו, הערות נורא קשות והאח לא עשה עם זה כלום, בושה להם וכעס עלינו".

את הסיפור המלא נדע היום בערב, בשידור החי של "האח הגדול". אבל אי אפשר שלא לציין לשבח את השינוי שחל בהפקת "האח הגדול", שלמרות שיקולים של רייטינג, היא שמה לנגד עיניה ערכים חשובים וחינוכיים ולא נותנת במה או לגיטימציה להתנהגות אלימה ובריונית על המסך.  

יהודה יצחקוב, האח הגדול (צילום: צילום מסך)
יהודה יצחקוב, האח הגדול (צילום: צילום מסך)