מי אמר שהרומנטיקה מתה: הזמר שמעון בוסקילה מנסה להשיב לזרועותיו את בת זוגו בתקופה האחרונה, יפעת שמול, לאחר שנפרדו לפני כשלושה שבועות. במקביל וללא כל קשר, פיטר בוסקילה את המפיק שלו.
שמול, אנה פנתה האהבה?
"זה עניינים שביני לבינו. יש בינינו חילוקי דעות ואני לא יכולה להרחיב. בואי נסגור את הדברים בצורה יפה".
בוסקילה, נו, היא תחזור בסוף?
"איזו פרידה? מי אמר לך את השטויות האלה? אנחנו לא מסתדרים. אני אוהב אותה, היא אוהבת אותי. ככה זה בפרידה. אחלה אישה שבעולם, מדהימה".
אתה עושה הכל כדי להחזיר אותה?
"יכול להיות שכן, יכול להיות שלא. מה הקשר, זה לא עניין של אף אחד. מדובר בעניינים אישיים שלנו".
הפרידה הזו תוליד שיר מעניין?
"הכל בסדר, הכל בסדר. הרגע דיברתי איתה. והכי מעניין אותי איך הגעת לכל ההמצאות האלה. אני מכבד אותך, אבל אם תכתבי עליי משהו רע אני אתבע אותך".

שמעון בוסקילה (צילום: יח''צ)
שמעון בוסקילה (צילום: יח''צ)

> הביקור המפתיע של שרה נתניהו בקומפלקס האופנה T&E בשפרעם. זאיד זאיד בעלים של קומפלקס אופנת הנשים הגדול בישראל T&E בשפרעם, הופתע אתמול שקיבל טלפון שעוד מספר שעות צפויה להגיע לחנות אשת ראש הממשלה שרה נתניהו. גב' נתניהו התעניינה מאוד בקונספט של החנות שמציגה למעלה 10,000 דגמים של שמלות ערב ושמלות כלה, קיבלה הסבר מזאיד שהמקום הפך למפגש של נשים מכל הדתות, מכל העדות, מכל הגילאים, ומכל רחבי הארץ.

זאיד ציין "שהוא אשמח שכאשר אבנר ויאיר יחליטו על חתונה שהכלות יבואו לבחור את שמלות הכלה של מעצבים מובילים מכל רחבי העולם בקומפלקס T&E".

גב' שרה נתניהו וזאיד זאיד (צילום: איציק גדייב)
גב' שרה נתניהו וזאיד זאיד (צילום: איציק גדייב)

>מירי בוהדנה הגיעה בחמישי שעבר לבקר את הבסטי שלה, זהבה עמר־עובד, שפתחה בית רופאים מפואר בבניין הפורום בהרצליה פיתוח, מרכז רפואי דוד, הקרוי על שמו של אביה דוד עמר ז״ל, ראש העיר המיתולוגי של נשר. בהזדמנות זו הצטלמה למזכרת עם ד״ר נור ח'טיב, מומחה לאוקולופלסטיקה, מנתח בכיר ומומחה ברפואה אסתטית.

מירי בוהדנה (צילום: אלירן אביטל)
מירי בוהדנה (צילום: אלירן אביטל)

 >עוז זהבי הגיע לצילומים להשקת מערכת הקפה החדשה, VERTUO NEXT, שזוף אחרי יום ים, וסיפר שהאופנוע החדש שקנה הגיע. אכן בשורה משמחת, ושתמיד תיסע בדרכים טובות.