המיניבוס של ליאור כלפון מותקף ביציאה מאולפני "האח הגדול" (צילום מסך אינסטגרם)

ליאור כלפון הודח אמש מבית האח הגדול ואחרי 99 יום הוא יצא אל חיק משפחתו אך למרות שהוא רק חיכה לחזור ולחבק את בני משפחתו, הוא לא ציפה כלל למה שחיכה לו מחוץ לאולפני הריאליטי. אמש יום שבת, ביציאה מנווה אילן, המתינה לבדרן  קבלת פנים מכוערת של תומכי יהודה יצחקוב שהודח מהבית על רקע תקרית מריבה אלימה עם רמי ורד.

המעריצים של יצחקוב המתינו לו בחוץ, זועמים עם שלטים וצעקו לעברו מילים כמו: "איפה הפחדן איפה? תנו לנו את הפחדן, איפה אתה יא פחדן". כלפון, כזכור היה אחד הדיירים הבולטים שהשכין שלום ואחווה בבית אבל גם הוא מצא עצמו במריבה אחת בבית, עם יצחקוב ודרש מ"האח הגדול" להוציא אותו מהבית וכעת תומכי יצחקוב מנסים לסגור חשבון עם כלפון.

ליאור כלפון האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
ליאור כלפון האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

הרשת סערה בעקבות התמונות מקבלת הפנים המכוערת שנאלץ כלפון לקבל עם יציאתו מהבית, המודחת לינור סיביניק העלתה פוסט וכתבה: "לאן הגענו מדינה שלי, לאן? מה קורה זה בסה"כ תוכנית ריאלטי. עוד שנייה תיגמר ואנשים יחזרו לחיים שלהם. אל תאהבו אל תתחברו, אבל מפה ועד לעשות כך לאבא לילדים? זה אמיתי? זו החברה שלנו? הייתם רוצים שיעשו כך לאביכם, בנכם, בעלכם, אחיכם? פרופורציות. מבקשת לעצור רגע, להקשיב לקול השפוי אנחנו בני אדם".

גם גל גברעם שהחליפה דין ודברים עם כלפון בבית לא נותרה אדישה וכתבה: "בושה, האנשים שנמצאים שם צריכים להתבייש. די תתאפסו על עצמכם בדחיפות, אנחנו לא חיות, אנחנו בני פאקינג אדם".

תומכי יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תומכי יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)