הזמר אביתר בנאי חשף הבוקר (ראשון) ברשתות החברתיות כי הוא חלה בקורונה וחובר לחמצן. בפוסט מגולל בנאי את הפחד שחווה מהמחלה ואת הרגעים שנבהל מחוסר הפחד, ואת ההבטחה שהבטיח לעצמו אם יצא מהמחלה. כעת אחרי שהחלים מהקורונה, הוא קיים את אשר הבטיח והשיק גרסה מחודשת לשיר "כוכב" שנכתב והולחן על ידי אסף אמדורסקי.

"הייתה לי קורונה וזה היה קשה. מחולל חמצן וסטרואידים וכל העניין. כאבים ופחד. הבודהיסטים אומרים שהחיים זו כמו יציאה ללב ים בידיעה שהאונייה שלך תטבע בסוף. אני הרגשתי שאולי הזמן של האונייה שלי לטבוע הגיע. רוב הזמן פחדתי, אבל היו רגעים שבהם לא. באותם רגעים נבהלתי מזה שאני לא פוחד. חששתי שאם לא אפחד אז אולי אגלוש למעבר. לצד השני".

אביתר בנאי (צילום: ארתור לנדה)
אביתר בנאי (צילום: ארתור לנדה)

"פחדתי לא לפחד. זה היה לי מוזר, האם אני צריך את הפחד כדי לחיות? יכול להיות שהמנוע שלי הוא פחד? האם המנוסה היא החיים? ונזכרתי בשיר, בתפילה הנפלאה של אסף. תן את חייך כמו טבעת יהלום.. ואמרתי לעצמי, כשאני יוצא מזה אני מוציא לעולם את השיר הזה. זה נתן לי כוח וחשק להחלים. אספתי את החבורה ניגנו לייב וזה מה שיצא. ואני אוהב את זה מאד. החיים הם אוצר והעונג הכי גדול, ואני מוכן לעבור את מה שצריך כדי לרפא את הלב שלי".

"כדי לחיות בתדר גבוה. להיות אהבה. ולא פחד. חיים ולא מנוסה. להתגלות בעולם. עכשיו . בלי רגשות אשמה, בלי ענווה מדומה. בגאון. בידיעה שאני פלא יחיד. ואני רוצה לחיות ולאהוב בטירוף את הקרובים אלי. ליהנות מהם, לאכול אותם. כל יום. ולגעת בחום ובטוב שנמצאים פה בגדול. תמיד. ולנשום. ולהודות מעומק הלב. על הכל. גם על הכאב שעורר אותי תמיד לנוע ולגדול ולהתקרב ולהיפתח".

אביתר בנאי (צילום: שחר רצנברג, יח''צ)
אביתר בנאי (צילום: שחר רצנברג, יח''צ)