אחרי מותו של דני ביטון, אביו של אייל גולן, גם אשתו דניאל גרינברג נפרדת מהסבא האהוב עליה, שחלה במחלת הסרטן. סבה של גרינברג הלך לעולמו בגיל 92 והותיר אחריו 2 בנים, ארבעה נכדים - ביניהם גם דניאל גרינברג ואחותה קארין ושלושה נינים.

בפוסט פרידה מסבה, כתבה דניאל ברשתות החברתיות: "סבא שלי, גיבור שלי. הבוקר קמתי עם הבשורה שידעתי והרגשתי שתגיע בקרוב. השבועות האחרונים היו מטלטלים, המלחמה שלך מול החיים בגיל 92 הייתה כבר קשה. היית עייף, תשוש וחסר חשק. את ערב החג העברנו לידך כשאתה שוכב במיטה מחובר למכונת הנשמה, חלש אך מתקשר, צלול וכמו תמיד הכי דואג לסבתא (למזל שלך) שלא תהיה עצובה ושלא ניתן לה להיות לבד".

"לא מזיק": דניאל גרינברג נתפסה מעשנת במהלך ההריון וזו הייתה תגובתה - לחצו כאן. 

"הסתכלתי עלייך והקשבתי לך ובתוך תוכי הרגשתי שאלו הימים האחרונים ואיזה מזל שלפחות זכינו שתכיר את מיאלי הנינה שלך.
נגעת לי בבטן ושאלת ״מה יש לנו פה?״. אז עניתי שאני עוד לא יודעת ושתגיד לי אתה מה אתה חושב ובירכת אותי בבן זכר (היום אדע בעזרת השם את מין העובר ומאחלת לעצמי בן זכר שיהיה בדיוק כמוך). לאורך כל השנים לקחתי ממך המון, אבל בעיקר הערצתי את הגבר והבעל שאתה לסבתא שלי. מעל 65 שנות נישואים, של אהבה והערצה לאישה שלך, הפרגון והאופן בה אתה מסתכל ומדבר עלייה גם אחרי כל כך הרבה שנים יחד, פשוט ההגדרה לגבר חלומותיי".

"בערב חג שני קיבלנו טלפון שאתה כבר ממש לקראת הסוף וכמובן שלא חיכינו אפילו שניה והגענו כל הנכדים לחבק ולמלא לך כל שניה שנותרה.. שרנו לך שירים, ניסינו להצחיק אותך ואפילו ביקשת את השוקולד האהוב עלייך - פררו רושה. יום למחרת אבא סיפר לנו שאתה במצב הרבה יותר טוב וערני ולנו הייתה עוד תקווה שאולי תחזור לסבתא ואלינו ותתאושש, אבל לצערנו לא כך קרה. אז סבא שלי מלך שלי תנוח על משכבך בשלום. היית לי הסבא הכי טוב שיכולתי לבקש ואת הבקשה האחרונה שלך אלי אני מבטיחה שאגשים ואקיים! ביני לבינך. אני אוהבת אותך לעולמים".

דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בפוסט פרידה שהעלתה אחותה קארין לרשתות החברתיות, תיעדה תמונה שלה עם דניאל יושבת לצד מיטת בית החולים של סבא שלהן וכתבה: "אריה שלי, עד הרגע האחרון נלחמת. לפני שבועיים נודע לנו שחלית במחלה. היו לך את החיים הכי יפים בעולם, זכית באישה מדהימה, סבתא שלי, לביאה אמיתית, שני בנים, אבא שלי ועדי, 4 נכדים ושלושה נינים. מיה אמרה לנו השבוע כששמעה אותנו מדברים על סרטן, שהאריה יותר חזק מהסרטן, בלי לדעת שאתה מזל אריה. אבל גם האריה שלי התעייף ורוצה לנוח. הלב מסרב לעכל, כואב לי בכל חלק בגוף, אני כל כך אוהבת אותך. תשמור עלינו מלמעלה, אריה שלנו, אתה תהיה חסר לי". שלא תדעו עוד צער!

דניאל גרינברג, קארין גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, קארין גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)