השחקנית ההוליוודית ושגרירת ישראל הלא רשמית בתפוצות, גל גדות, הצליחה להיכנס לדרמה מאחורי הקלעים של צילומי "ליגת הצדק" שיצא בחודש שעבר. למי שלא מעודכן בפרטים, ריי פישר שגילם את סייבורג בסרט גיבורי העל של DC חשף בעבר שבמאי הסרט ג'וס וידון בן ה-56, היה לכאורה לא מקצועי במהלך הצילומים האחרונים, לאחר שהחליף את מקומו של הבמאי המקורי זאק סניידר.

פישר התלונן בפני חברת וורנר ברדרס על התעללות על סט הצילומים והצטרף לטענותיו גם השחקן ג'ייסון ממואה. וורנר פתחו בחקירת המקרה וכעת מתברר שגם לגל שלנו היו בעיות עם הבמאי על סט הצילומים. גורם המעורב בפרטים חשף למגזין אמריקאי כי לגדות היו "בעיות לגבי דמותה שהיא יותר אגרסיבית מדמותה ב'וונדר וומן'. היא רצתה לגרום לדמות לזרום מהסרט הקודם לסרט הנוכחי".

גל גדות, וונדר וומן, ''ליגת הצדק'' (צילום: באדיבות גלובוס מקס)
גל גדות, וונדר וומן, ''ליגת הצדק'' (צילום: באדיבות גלובוס מקס)

על פי הדיווחים, וידון וגדות התעמתו עוד יותר כשהבמאי המחליף ביצע שינויים בתסריט ורצה שהיא תקליט שורות חדשות שלהרגשתה לא התאימו לדמותה של וונדר וומן. בתגובה וידון אמר לכאורה שהוא יגרום נזק לקריירה של גדות אם היא לא תתיישר עם דעתו. עד שנכח בסט הצילומים טען: "הוא אמר לה שהוא הבמאי והיא הולכת לשתוק ולהגיד את השורות והוא יכול לגרום לה להיראות טיפשה להפליא בסרט הזה". 

ג'וס וידון (צילום:  Christopher Polk/E! Entertainment gettyimages)
ג'וס וידון (צילום: Christopher Polk/E! Entertainment gettyimages)

בבירור שנעשה בוונדר ברדרס עם גדות היא הצהירה: "היו לי הבעיות שלי עם ווידון ו'וורנר ברדרס' טיפלו בזה בזמן". גדות לא פירטה מה היו ה"נושאים". עוד בחודש דצמבר אמרה ל-"LA Times": "היה לי ניסיון איתו, שהוא לא הכי טוב, אבל טיפלתי בזה במקום וכשזה קרה לקחתי את זה לדרגים הגבוהים והם דאגו לזה. אבל אני שמחה שריי יעלה ויגיד את האמת שלו". 

גל גדות (צילום: רויטרס)
גל גדות (צילום: רויטרס)