לינור סביניק בתוכנית הרדיו "פולואו יו" של TMI

לינור סביניק, כוכבת "האח הגדול", אמנם לא הגיעה לגמר אבל אין ספק שהיא אחת מהדיירות הבולטות ביותר העונה, בעיקר בעקבות הקשר שלה עם הבדרן רמי ורד. סביניק, הגיעה לאולפני הרדיו להתארח בפודקאסט של TMI "פוולואו יו" במהלכו חשפה את טיב היחסים שלה היום עם ורד והאם כבר נפגשו, דיברה לראשונה על ההטרדה המינית שעברה בגיל 17 וגם מספרת מה התוכניות לעתיד.

לינור סביניק (צילום: אור גפן)
לינור סביניק (צילום: אור גפן)

מה עם רמי? לאן הוא נעלם? הוא לא רוצה להתראיין והסוכן שלו אמר שהוא מתרחק...

"אני לא חושבת שהוא נעלם, הוא פחות מתלהב מהרעיון של המצלמות והמיקרופונים עוד פעם. תראי כולנו ידענו למה נכנסנו אבל לא הבנו את המשמעות של ההתמודדות עם עצמך, עם הסביבה, עם הקשיים. כל המטרה של התוכנית זה להביא אותך למצב קיצור כדי שתראה איך אתה מתמודד עם זה. כל מה שחשבת שיקרה הכל קורה הפוך והרבה יותר עוצמתי".

את כולם רואים אבל לא רואים את רמי, כאילו בלעה אותו האדמה

"כולם יודעים את סף הרגישות שלו למשפחה שלו, לילדים שלו. מוטיב השיחות שלי עם רמי היה כמה שהוא אכול געגועים למשפחה. כל הזרקור שלו מכוון למשפחה. אני מאמינה שנראה אותו שוב בקרוב. אני ורמי בקשר, הכל בסדר.

רמי ורד, לינור סביניק, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
רמי ורד, לינור סביניק, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך רשת 13)

מה היה שם? זה היה בעיני הרומן הכי יפה שהיה באח הגדול

"כיף לשמוע אבל אני חייבת לתקן - זה לא היה רומן. אני אומרת לך את זה כאישה לאישה. אנחנו שנינו אנשים מבוגרים, גרושים, אם היה משהו רומנטי אז למה לא? "

בגלל פער הגילאים, בגלל החברה שלו בחוץ. זה היה נראה כאילו אתם בעניין אבל עוצרים את עצמכם בכוח

"זאת הייתה חברות נפש בין גבר לאישה"

אי אפשר שלא להגיד שהייתה לו אובססיה אליך וזה פגע בבית

 "יכול להיות שהסיטאציה פגעה, אני לא חושבת שהייתה לו אובססיה. נוצר מצב שאי אפשר להיכנס בינינו, הוא היה כל עולמי בבית ואני בשבילו לטוב ולרע. עם רמי נוצר לי חיבור מיוחד העצות שלו היו משמעותיות. אני יכולה להגיד שמערכת היחסים בבית הייתה נחלת הכלל היא הייתה שייכת לכולם, עכשיו היא שלנו. אני ורמי לא היה משהו רומנטי אף פעם, לא מיני. אני חושבת שראיתם אותי בהתנהלות באח הגדול מה שרציתי להגיד אמרתי, אם רציתי לעשות משהו - עשיתי. אם היה לי עניין ברמי, הייתי אומרת לו ואני בטוחה שהוא היה עושה אותו דבר. זה פשוט לא היה זה, זה פשוט כמו שתי נשמות תאומות שצריכות אחת את השניה בשביל לנשום".

לינור סביניק (צילום: אילן סימן טוב)
לינור סביניק (צילום: אילן סימן טוב)

מה הדבר שאהבת ברמי שהיית רוצה שיהיה בגבר שלך לעתיד?

"ההומור שלו זה אחד הדברים שמאוד מגנטו אותי, הרגעים של הצחוק בבית האח הגדול מאוד משמעותיים, אז איפה שהצחיקו אותי, היית שם. רמי תמיד היה בשבילי כל פעם שפגעו בי הוא היה שם. הוא רב עם מי שרב איתי, הוא נלחם את המלחמות שלי, הוא לא הסכים שיפגעו בי, הוא מבשל לי כי היו לי בעיות עם האוכל, פשוט היה בשבילי. אכפת לו מהאנשים שהוא אוהב וזה התכונה הכי מדהימה שיכולה להיות לא רק בגבר אלא בבן אדם באופן כללי".

איפה רמי טעה בבית? כי הוא לא היה קונצנזוס?
"אני חושבת שהוא היה צריך להיות יותר מאופק, אבל הוא לא יכל כי היו סיטואציות שהוא מאוד נפגע ולקח קשה ללב. הכל היה קיצוני ועוצמתי, כשאתה אוהב אתה אוהב וכשאתה כועס אתה כועס וכמה שהייתי קרובה אליו, אני לא יודעת מה עבר לו בראש, אם הייתי צופה ולא איתו בבית גם הייתי מתחברת אליו".

היה רגע שרצית לצאת מהבית איתו ביחד?
"אני זוכרת שבסיטואציה שלי מול רונית היה לי מאוד קשה, והייתי לבד. ורמי פשוט צחק ואמר לך אני פה. אמרתי לו 'אני הולכת הביתה' והוא אמר לי 'את יודעת שאם את הולדת אני הולך איתך נכון?' הוא הצליח לשכנע אותי שאני חייבת להישאר".

אז בואי נסכם אתם בקשר היום? נפגשתם אחרי האח הגדול?

"נפגשנו בגמר, לא יצא לנו מאז. אני עסוקה מאוד בעבודות, במשפחה".

לינור סביניק, האח הגדול (צילום: רשת 13)
לינור סביניק, האח הגדול (צילום: רשת 13)

אני רוצה להתייחס לפוסט שהעלת ורמזת וכתבת משהו אבל לא רצית לחשוף באמת, למה התכוונת? אמרת שעברת משהו בחיים, שעכשיו את סולחת. רמזת לאיזה משהו קשה שעברת

"כן. כשהייתי בת 17 עברתי טראומה מינית. נקרא לזה ככה. אונס זה 'טייטל' מאוד מאוד גדול אני מעדיפה להשתמש במילים אחרות. לא סיפרתי לאף אחד אף פעם, גם לא להורים. אלו שנים שהייתי מטופלת אצל הפסיכולוגית והפסקתי ללכת אליה רק כדי לא לספר את זה. פשוט קברתי את זה. מחקתי את זה כאילו לא קיים. זה לא היה מישהו שהכרתי, חזרתי מבילוי עוד כשגרתי בחולון"

למה לא הגשת תלונה?

"לא רציתי לתת לזה מקום, קיום.. נלחמתי בזה תקופה ארוכה. שמונה שנים לא דיברתי מילה. עם רמי אח הגדול זה פשוט יצא לי, רמי היה היחיד והראשון שידע והוא כל הזמן אמר לי שזה לא יעלם ולא ישכח והתחנן אלי שאספר להורים שלי. ואז כשיצאתי החוצה סיפרתי להורים ולאחותי וגם כתבתי פוסט..גם איתם לא ירדתי לפרטים כי לא רציתי להיזכר בזה. אבל כשחזרתי למשימה בבית משפט כשעליתי לדבר לרמי אמרתי לו שסיפרתי להורים הוא היה מאושר.

אני לא מתכוונת להגיש תלונה..באותם ימים לא רציתי להתמודד עם הסאגה הזו של החקירות..תמיד חשבתי על ההורים שלי, לא רציתי שהם יחיו עם הבור הזה שהם לא יכלו לשמור עלי ולהגן עלי. בחרתי שלא לפתוח את זה. אני כבר לא אגיש תלונה מבחינתי אני מתמודדת עם זה עם עצמי. אבל אני ממליצה כיום למי שכן תעבור את זה שתגיש תלונה".

מה את חושבת על הפוסט של רמי על זה שהחברה שלו לא חזרה אליו?

"אם החברות שלי איתו פגעה בצורה כזו או אחרת בכל אדם...אז אני מאוד אצטער לשמוע אם זה יהיה בגללי, אני לא נכנסת לזה. זה לא שלי. אבל אם הם באמת לא ביחד ואני הסיבה, זה מאוד יצער אותי לשמוע כי אני לא מאמינה".

כבר ראית את הפרקים? ראית איך זה היה נראה מבחוץ?

"לא, ראיתי רק את השלושה פרקים הראשונים. אבל כשיצאתי דיברתי עם הקרובים אלי והם הבינו במדובר בחברות פשוט קצת יותר תלותית שלי בו ושלו בי. אם הייתי מאוהבת הייתי איתו".

לינור סביניק, האח הגדול (צילום: רשת 13)
לינור סביניק, האח הגדול (צילום: רשת 13)

מה לגבי קריירה?

"אני בעיצומן של חתימות מאוד גדולים גם בדוגמנות וגם בצד העסקי. אתם הולכים לראות אותי עוד הרבה. נרשמתי ללימודי משחק של ארבע שנים אצל יורם לווינשטיין. קצת איילון, קצת שלטי חוצות בקרוב... יש קמפיינים". 

אז מה? את פנויה לאהבה?

"האמת שמתחילים איתי המון, אבל כרגע אין לי כוח לזה, אני עוד לא שם. האמת שאין לי טייפ, אני מחפשת מישהו שיאתגר אותי שכלית, מישהו שיש לו הומור". 

מה העתיד מה את מצפה שיקרה?

"אני מאוד רוצה לצאת מהבית, בקרוב אחפש דירה בתל אביב. ברגע שייסגרו כל הדברים שאני עושה וברגע שאני אהיה על הסוס אני רוצה להגיע לבום. משם להגיע לזוגיות. אני מאוד מתגעגעת לזוגיות, מוזר לי להיות לבד אבל אני בחורה של מסגרת".