אמש (ראשון) הודחו בשלב מוקדם של המשחק הזוג הצעיר בן זיני וטיילור מלכוב מהריאליטי "זוג מנצח VIP". עבור בן זיני מדובר לא רק בסיום משחק אלא בסיום רשמי של הזוגיות המקצועית שלו עם מלכוב. כזכור, בן זיני ומלכוב נפרדו רגע אחרי חזרתם ארצה מצילומי הריאליטי באפריל שנה שעברה.

מאז מצאה מלכוב אהבה חדשה עם לירן דנינו ובן זיני נותר רווק. אחרי שנה של תמונות שפרסם ברשתות החברתיות, בלי אף אזכור לזוגיות שלו עם מלכוב, העלה הלילה הזמר תמונה משותפת ואחרונה שלו עם מלכוב מצילומי הריאליטי וסיכם בפוסט ארוך את הפרידה הסופית שלו ממי שהייתה עד לפני שנה זוגתו לחיים וזוגתו המקצועית.

טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: אור גפן)
טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: אור גפן)

"קצת עצוב, טיפה שמח. זוכר את הרגע הזה שישבנו שם על הספה הזו, מסתכלים על אותם הזוגות שהתחברנו אליהם לב אל לב במהלך שהותנו בוילה. ופתאום בבום נופל לנו האסימון שהגענו למשחק ולרגשות אין כל כך מקום. דמעות בעיניים וסכין בלב. לא פגוע מאף אחד ולא שומר טינה לאף אחד, עומד מאחורי מילותיי גם כלפי מיכאל וגם כלפי איציק - עם רגשות אי אפשר להתווכח וזה מה שהרגשתי באותו הרגע".

טיילור מלכוב ובן זיני (צילום: צילום מסך ערוץ 13)
טיילור מלכוב ובן זיני (צילום: צילום מסך ערוץ 13)

"גאה בי וגם בטיילור על הדרך שעברנו שם יחד, על כך שהיינו אחד בשביל השנייה ברגעים הטובים וגם ברגעים הקשים, בסה״כ שני ילדים. היום אחרי שנה בדיוק אני מסתכל על זה ומבין שאולי זה לא סתם קרה, הכל מלמעלה ויש מי שמכוון אותנו בדיוק אל המקום אליו אנחנו צריכים להגיע בחיים. נכון, קצת עצוב ומבאס לצאת בשלב כל כך מוקדם של המשחק אבל אני גם טיפה שמח, שמח שסופסוף אני יכול לשים את הפרק הזה שנקרא 'בן זיני וטיילור' מאחוריי והפעם לא רק ברמה הרגשית, אלא גם ברמה המקצועית. היום זו הייתה הפעם האחרונה שתראו אותנו יחד על המסך וזהו, נעים מאוד - בן זיני. תודה לרשת 13 על ההזדמנות לקחת חלק בפורמט הזה שנקרא זוג מנצח ובהצלחה לשאר הזוגות ובמיוחד לחברים לחיים שזכיתי להכיר - אדל ומאצ'".

בן זיני, מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: אביב חופי)
בן זיני, מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: אביב חופי)