מסיבת ההפתעה לאייל גולן (צילום: אלוני מור)

הזמר המסלסל אייל גולן חגג אתמול עשור חדש לחייו כשציין 50 אביבים ביום גדוש בהפתעות וריגושים. הצ'ילבה בדימוס אופירה אסייג ניצלה את במת תוכנית הרדיו שלה ובירכה יחד עם איציק זוהר את הזמר לחיים מאושרים על רקע שירו "מנגנת את חיי", גם ילדיו של הזמר אלין וליאם הפתיעו אותו בברכות בתוכנית הרדיו של ירון אילן בה התארח במסגרת קידום החלק השני של אלבומו החדש ששיחרר אתמול, ואחר הצהריים חיכתה לו מסיבת הפתעה מרגשת במיוחד.

אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)

50 שנות סלסולים וסיפורים: השערוריות בחייו של אייל גולן - לחצו כאן

אחרי סיבוב יח"צ ארוך, גולן הגיע ללופט בראשון לציון  מבלי לדעת מה מחכה לו שם. כשנכנס למקום גילה שכולו מעוצב בבלונים, עוגות מקושטות, משקאות וקייטרינג מושקע, לצד הכיתוב המתנוסס "מזל טוב למלך המוזיקה מצבא גולן". פורום המעריצים הנאמן של הזמר שהולכים איתו מתחילת הדרך אירגנו לו מסיבת הפתעה מושקעת ואף הכינו לו גרסא חדשה לשניים משיריו, שביצעו המעריצים עם מילים חדשות. הדבר גרם לזמר להתרגש עד דמעות ולשאת דברים:

"זה לא פעם ראשונה שאני אומר את זה, אתם משפחה שלי אני אוהב אותכם אתם הולכים איתי תקופה ארוכה, אתם ממש צבא הגולן ועומדים בחזית בכל דבר שקורה, אני שמח שלפחות ביחד אנחנו מנצחים את זה כי אנחנו מנצחים את כולם. אנשים יכולים לדבר ולעשות מה שהם רוצים אנחנו נמשיך לעשות את המוזיקה אני אמשיך לעשות לכם שמח על הלב, אמשיך לעשות לכם דברים שתהיו גאים"

אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)
 

אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)