אם חשבתם שהאיחוד של פרינדס זה הדבר הכי מרגש שקורה לג'ניפר אניסטון בחיים בזמן האחרון אתם ממש טועים! השחקנית האהובה הנחיתה בשורה מרגשת לחבריה לקאסט "חברים" כי היא בקרוב מאוד היא תהפוך לאמא! על פי דיווחים מעבר לים, אניסטון ניצלה את ההזדמנות שכל חבריה הטובים לסדרה נמצאים בעת ובעונה אחת באותו המקום כדי לספר להם שהיא לקראת סיומו של הליך אימוץ וממש בקרוב היא תהיה האמא החדשה של תינוקת קטנה ומתוקה ממקסיקו.

זו לא הפעם הראשונה שאניסטון בת ה-52 מדברת על הכוונות שלה בנוגע לילדים, זה התחיל כשהייתה נשואה לג'סטין ת'רו והיה דיבור לאימוץ תינוק אך השנים עברו, השניים נפרדו ולמרות גילה בשנה שעברה היא גילתה בראיון כי היא רואה ילדים בעתיד שלה והמעריצים הרבה החלו לקוות. עכשיו זה כבר ממש קורה וביוני הקרוב הכוכבת הגדולה תבלה את לילותיה לא בשנת היופי שלה, אלא טיפול בתינוקת קטנטנה.

פרק האיחוד הצפוי של "חברים"  אמור היה להצטלם עבור HBO מקס כבר במרץ לפני שנה, אלא שאז הגיעה הקורונה, הוא נדחה למאי ואז נדחה שוב לתאריך לא ידוע. בשבוע שעבר צילמו החברים את הפרק, ועל פי הדיווחים, כל אחד מששת חברי הקאסט המקורי - דיוויד פרי, שווימר ליסה קודרו, ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס ומאט לה בלאנק - יקבל שלושה מיליון דולר עבור הצילומים. השחקנים אגב, לא יגלמו את הדמויות המקוריות שלהם אלא את עצמם, בתור שחקנים!

החברות הטובות מ\'\'חברים\'\'.קורטני קוקס, ג'ניפר אניסטון, ליסה קודרו (צילום: צילום מסך)
החברות הטובות מ\'\'חברים\'\'.קורטני קוקס, ג'ניפר אניסטון, ליסה קודרו (צילום: צילום מסך)