אירוע חגיגי נערך אתמול (שני) לכבוד המאורסים והמאורסות של הביצה המקומית, שהגיעו להרים כוס בירה לפני החתונה בהשקת הפאב המקצועי של "גולדסטאר" הממוקם במפעל טמפו בנתניה. במסגרת האירוע נחשפה בירה חדשה של המותג, שתשווק במהדורה מוגבלת בשם "WILD BATCH". בין הנוכחים באירוע הייתה רוסלנה רודינה, שנאלצה להתמודד עם שמועות על הריון רגע אחרי שבן זוגה, איתי פז, כרע ברך והציע לה נישואים. 

עוד הגיעו שי מיקה שקיבלה הצעת נישואים מבן זוגה, מאור ויצמן, ארוסתו של סטטיק - שרית פולק שצפויה להתחתן ב-13 ביוני, השחקן המצליח מאור שוויצר שהציע נישואים לשחקנית ניב סולטן. הצעת הנישואים הובילה לפרידה קצרה בה ניב עזבה את דירתם המשותפת, אלא שהשניים הבינו כי הזוגיות הזאת היא אהבת אמת וחזרו זה לזרועות זו. עוד הגיעו: מלכת היופי בדימוס - רותם רבי ואמיר פחר ובת זוגו אופל ענבר.

כך הגיב אייל גולן לאירוסיה של רוסלנה רודינה - לחצו כאן. 

אופל ענבר, שי מיקה, רוסלנה רודינה, שרית פולק, רותם רבי (צילום: רפי דלויה)
אופל ענבר, שי מיקה, רוסלנה רודינה, שרית פולק, רותם רבי (צילום: רפי דלויה)

רודינה סיפרה לנו שלמרות השמועות עדיין לא סגרה תאריך או מקום לאירוע המרגש ואמרה: "לא ידעתי שלארגן חתונה זה כל כך מסובך".עוד נשאלה רוסלנה על הזמן הרב שלקח לבן זוגה להציע לה נישואים והפתיעה ואמרה: "ארבע שנים אני בזוגיות טובה, כיפית, כל דבר בזמנו. את האמת שזה גם הפתיע אותי כי הייתי נגד חתונה והנה הגיע מישהו ששינה לי את הדעה, הכניס לי קצת היגיון, קצת שלווה לחיים. הוא הביא אותי לנקודה שבאמת אפשר לסמוך ושזה רגיל לחלוטין ולא צריך לפחד". 

"חוצפה של אנשים לדחוף את האף": זה מה שגרם לרוסלנה לשבור את הכלים - לחצו כאן. 

רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)
רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)

עוד נשאלה רוסלנה על הקרבה ביחסים לאב בנה, אייל גולן ואשתו דניאל גרינברג וענתה: "כן הייתי בשבעה מן הסתם. הוא אבא של הבן שלי והיינו פעם משפחה, אז ברור שנכבד. אם זה חגים או ימי הולדת אז רושמים ברכות, הכל באווירה טובה".

יש מצב שהם יגיעו לחתונה?
"מה נשמע? לא. כל אחד בחייו, מכבדת את המקום שלהם, הם מכבדים את המקום שלי. אני בחיים שלי, עם הזוגיות שלי והכל בסדר".

איתי לא אוהב להיחשף. יכול להיות שלכבוד החתונה נזכה בתמונת חתן וכלה?
"לכי תדעי. אני לא אצא בהצהרות, כי אני לא אדבר בשמו אבל אני מאמינה שבסוף תראו אותנו אחרי החתונה".

אחרי הצעת הנישואים החלו שמועות על הריון והפעם בחרת להגיב.
"אני לא אוהבת שדוחפים יותר מדי ונכנסים לך לרחם כמו שאומרים. אנחנו ארבע שנים ביחד, אני לא חושבת שאנחנו מתחתנים כזה מהר. לכל דבר יש זמן ושלב. זה שמועות שסתם מעצבנות פשוט, הרי לפני שנה שנתיים השאלה הייתה 'מתי את מתחתנת?', אחרי זה 'את בהריון?', אז דיי. כשאני אחליט להיכנס להריון אני אודיע והכל בסדר וכל המסביב הזה, זה פשוט מציק. קיבלתי טלפונים מהתקשורת שביקשו תגובות, אז אמרתי רגע בואו נעצור, אני לא בהיריון, הכל בסדר. אנחנו מתחתנים כי כיף לנו וטוב לנו ובעתיד גם נביא ילדים, בוודאי". 

רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)
רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)

מאור שוויצר עדכן שלמרות שהוא וניב סולטן מאורסים זמן רב, עדיין לא החלו בהכנות לאירוע המרגש ואמר: "כרגע אין זמן, כשיהיה זמן". כשנשאל האם הוא משאיר לניב את העבודה או מתכוון לקחת חלק פעיל בארגון, ענה: "מה זאת אומרת? זה של שנינו, בטח. נראה לי שגברים שמשאירים את זה לנשים זה ממקום של לא לריב. אני וניב לא רבים, אנחנו מחליטים ביחד הכל". 

למרות ששוויצר טען שהם לא רבים, ב-TMI הזכירו לו שדווקא כן הייתה הפסקה קטנה ביניהם לאחר שהציע לה נישואים ובדקנו האם זה הגיע בעקבות הלחץ מהחתונה. "כן. זה קורה שלפעמים יש לחץ אחרי שמתארסים. בודקים את עצמנו, אם זה המקום שאנחנו רוצים להיות. זה החלטה מבחינתו לכל החיים ברצון שלנו. אז כן, צריך לבדוק את זה". 

כנשאל השחקן על הצעד הבא להרחבת המשפחה, ענה: "החלטנו שלנו? זו החלטה שלו" והצביע למעלה. "אנחנו רוצים מאוד. כל דבר בזמן שלו. כמו שאנחנו לוקחים את הזמן בחתונה, כל דבר בעיתו. אני מוכן להיות אבא, לגמריי". 

מאור שוויצר (צילום: רפי דלויה)
מאור שוויצר (צילום: רפי דלויה)

שי מיקה סיפרה ל-TMI שעדיין לא מצאה אולם והוסיפה: "זה האירוע הכי מלחיץ שהייתי בו, על תקן הסבתא הפולניה שבודקת מה קורה עם הארגונים לחתונה. אני רואה את רוסלנה, מאור ושרית ואני קולטת שרק אני כנראה לא נסגרתי עדיין על מקום ותאריך". בנוגע לרצון לילדים אמרה שי מיקה: "הייתי רוצה קודם שנמצא פינה שלנו, בית נחמד לגור בו, יציבות ואז אפשר. אני אתחתן בגיל 29, גם אם אני רוצה או לא רוצה, יעשו לי אירוע של 'מתי תביאו ילדים', את מבינה?". 

שי מיקה (צילום: רפי דלויה)
שי מיקה (צילום: רפי דלויה)

שרית פולק (צילום: רפי דלויה)
שרית פולק (צילום: רפי דלויה)

רותם רבי (צילום: רפי דלויה)
רותם רבי (צילום: רפי דלויה)

שי מיקה, רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)
שי מיקה, רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)