זוכרים איך פעם מייגן מרקל הייתה כוכבת הוליוודית ששיחקה ב"חליפות" והייתה עוד אחת מיני רבות שמנסה להשתלב בחיי הזוהר של הסלבס ולתפוס כותרות? מאז שהכירה את הנסיך הארי והפכה לדוכסית בעצמה, מרקל איבדה לא מעט מחברותיה המפורסמות בין היתר את פריאנקה צ'ופרה אך נראה שמאז שעזבה את הארמון באנגליה וחזרה ללוס אנג'לס, היא מכירה חברות חדשות.

כריסי טיגן, אושיה מוכרת בעצמה ואשתו של הזמר המצליח ג'ון לג'נד סיפרה בראיון כי היא והדוכסית מסאסקס הן בסטיות חדשות, לאחר שחוויה טראומטית משותפת חיברה בינהן. טיגן בת ה-35, שהוציאה לאחרונה ספר בישול חדש סיפרה אתמול בראיון על החברות שלה עם מרקל בת ה-39 שנוצר על רקע זה ששתיהן עברו הפלה בעיצומו של הריון. 

טיגן כזכור, איבדה את העובר שלה בספטמבר האחרון כשהיתה בשבוע ה-20 להריונה, ואף תיעדה את החוויה לרשתות החברתיות, ואילו מרקל סיפרה בנובמבר האחרון כי בקיץ עברה הפלה. "מייגן כתבה לי אחרי ההפלה של התינוק ג'ק. היא הייתה מדהימה וממש נחמדה, היא נהדרת בדיוק כפי שכולם אומרים שהיא, לא מבינה איך אפשר לומר שהיא לא" וכך בעצם החלה החברות בינהן.

במהלך הראיון, טיגן לא יכלה שלא להתייחס לריאון המסעיר שנתנו מרקל והנסיך הארי לאופרה ווינפרי ואמרה "כשסיימתי לראות את זה אמרתי לעצמי 'ואו, זה חתיכת סיפור, זה ממש גרם לי להרים גבה על מה שמתרחש בממלכה'".

הנסיך הארי ומייגן מרקל בריאיון עם אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי ומייגן מרקל בריאיון עם אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)

כריסי טיגן, ג'ון לג'נד (צילום:  Amy Sussman/E! Entertainment gettyimages)
כריסי טיגן, ג'ון לג'נד (צילום: Amy Sussman/E! Entertainment gettyimages)