הקרדשיאנס מי? תחזיקו חזק כי נראה שהמשפחה הכי מסקרנת בישראל עומדת לככב לכם נונ-סטופ על המסך! אז לא, אנחנו לא מדברים על משפחת רפאלי, שכבר קיבלתם הצצה לחייהם האמיתיים שלהם ב"מחוברים", וגם לא במשפחת נתניהו, אלא בזוג האהוב אילנית לוי ואלירז שדה שעומדים לככב בתוכנית דוקו ריאליטי חדשה שתעקוב אחר חייהם הפרטיים.

מצד אחד אילנית לוי, דוגמנית - מגישה, אשתו לשעבר של הזמר המצליח אייל גולן ואמא של ליאם ואלין שהפכו עם הזמן לכוכבים בעצמם. מהצד השני - אלירז שדה, שפרץ לחייכם בעונה השניה של "האח הגדול" ואף גרף את המקום הראשון. מאז הוא שידר ברדיו ובתוכניות טלוויזיה, הפך קמפיינר של הליכוד ונישא למלכת היופי אילנית לוי אחרי שבע שנות זוגיות ויחד הפכו לאחד הזוגות המסקרנים בביצה. 

"אני מחכה לחסידה שתגיע": אילנית לוי על הרחבת המשפחה עם אלירז שדה - לחצו כאן

אילנית לוי, אלירז שדה (צילום: אלוני מור)
אילנית לוי, אלירז שדה (צילום: אלוני מור)

רגע אחרי הפרידה הדרמטית בשדה התעופה, כשנפרדה לוי מבעלה אלירז שדה ובנה ליאם שטסו לצילומי העונה החדשה של גולסטאר יחד עם אייל גולן, מפרסם הבוקר רן בוקר כי הזוג המלכותי צפויים להצטלם בקרוב לתוכנית דוקו שתלווה אותם ביום יום ותתעד את החיים שלהם מההעניינים המקצועיים ועד החיים האישיים שלהם בבית ברחובות. גם הילדים של לוי וגולן יככבו ועל פי הפרסום של בוקר, השניים מודעים ומקבלים על עצמם את העובדה שככל שיחשפו יותר ככה התוכנית תצליח יותר. אנחנו כבר מחכים

קורע לב: אילנית לוי נפרדה מאלירז שדה ובנה ליאם - לחצו כאן

אנחנו כבר מחכים. אלירז שדה, אילנית לוי (צילום: רפי דלויה)
אנחנו כבר מחכים. אלירז שדה, אילנית לוי (צילום: רפי דלויה)