לצעד הבא ממש לא ציפינו: כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר, לקחה מאוד קשה את האירועים האחרונים שהגיעו אחרי פליטת הפה שלה על אסון הר מירון. זו לא הפעם הראשונה שההתבטאויות שלה מסבכות אותה אבל הפעם, גם ההתנצלות שלה בדמעות לא עזרה, ואחרי שקיבלה איומים על חייה, ביקורות זועמות  והפסידה למעלה מעשרת אלפים עוקבים - היא החליטה לעשות צעד קיצוני.

גרינר החליטה להקפיא את חשבון האינסטגרם שלה שמנה עד לפני התקרית, 200,000 עוקבים ופעילות יומיומית אינטנסיבית של שיתופים בסטורי ובפיד. אחרי שהפסידה ביומיים האחרונים 12,000 עוקבים בעקבות אמירותיה הקשות, גרינר העבירה הבוקר את החשבון אינסטגרם שלה לארכיון עד להודעה חדשה, או לפחות עד שהרוחות סביבה ירגעו.

אחרי האיומים לחייה של בתה: אמא של ליהיא גרינר עולה להתקפה - לחצו כאן

"לא ראיתי חיות כאלה": ליהיא גרינר על האסון בהר מירון - לחצו כאן

ליהיא גרינר (צילום: רפי דלויה)
ליהיא גרינר (צילום: רפי דלויה)

מדובר בצעד חריג לכוכבת הריאלטי שמרבה לשתף כל רגע מחייה האישיים ומביעה את דעתה בלי רסן על כל המתרחש ואף מתפרנסת מפרסומים שונים ברשתות החברתיות. רק הבוקר (שני) חברתה הטובה נעמה קסרי שיתפה שהיא הייתה אתמול עם ליהיא גרינר יום שלם והיא הייתה במצב נפשי מאד מאד קשה, וסיפרה כי היא לקחה את הטלפון של גרינר כי היא לא יכלה להתמודד עם כמות השנאה וההודעות והטלפונים הקשים וחייגו אנשים ושאלו כמה עולה השירותים שלה. עוד הוסיפה ביקורת כלפי אותם הידוענים שחיפשו סקנדל לרכב עליו והצטרפו לחגיגה, אותם ידוענים שמפיצים סלוגנים של לשון הרע לא מדבר אליי, או יוצאים נגד חרם וכעת עושים את זה בעצמם לדבריה.

ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ליהיא גרינר על האסון בהר מירון (צילום: אינסטגרם)