למרות שבימים אלו השמועות על קאמבק ותמונות זוגיות של ג'ניפר לופז ובן אפלק מציפות את הרשת, כוכבת אינסטגרם אמריקאית טענה ברבים כי אפלק התחיל איתה דרך אפליקציית היכרויות ואפילו הוכיח לה שזה באמת הוא! ניבין ג'יי, פרסמה בחשבון הטיקטוק שלה סרטון בו היא מספרת כי בזמן שגלשה באפליקציה הנחשבת "רעיה" למציאת שידוך הולם, היא קיבלה התאמה עם בן אפלק. כמו כל בחורה אנונימית היא הייתה בטוחה שמדובר בפרופיל מזוייף ולא אישרה את השידוך.

קאמבק של כל הזמנים? ג'ניפר לופז והאקס ארוס בן אפלק שוב מבלים - לחצו כאן

אפלק (48) חדור המטרה לא וויתר וזמן קצר לאחר מכן, בכבודו ובעצמו שלח לה סרטון דרך האינסטגרם בה הוא אומר לה "ניבין, למה סירבת להתאמה ביננו? זה אני!". הסרטון שערכה ג'יי בטיקטוק שקיבל את הכיתוב "סליחה בן" כבר זכה למעל 230 אלף צפיות. בעוד שהכוכב ההוליוודי החתיך לא מרבה לדבר על החיים הרומנטיים שלו, כבר נחשף בעבר שהוא הצטרף לאפליקציית ההיכרויות ב-2019.

@nivinejay

Sorry Ben #raya #benaffleck #dating #fyp

♬ original sound - Amir Yass

מי שלא מכיר, מדובר באפליקציית היכרויות שיצאה ב-2015 ונועדה להיכרויות, נטוורקינג ויצירת קשרים וחברויות לאנשים בתעשיית הבידור בלבד. אל תמהרו להוריד את האפליקציה כי כמובן שלא כל אחד יכול להצטרף למעגל הקסמים הזה, עליכם להיות מוזמנים על ידי משתמש ורק אחרי מילוי בקשה מסודרת ואישור על ידי צוות האפליקציה - המשתמשים מאושרים.

View this post on Instagram

A post shared by Ben Affleck (@benaffleck)