אושיית הספורט שר פיטנס הייתה צפויה לערוך אירוע סעודת הודיה מושקע בשישי האחרון לבנה ליאו אריה, אירוע אליו הוזמנו אורחים רבים ביניהם כוכבים בביצה בהפקת אירית רחמים. כזכור, שנה חלפה מאז נדבקה פיטנס בחיידק טורף רגע אחרי לידת בנה וכעת, אחרי שחזרה לבריאות איתנה, החליטה פיטנס לערוך חגיגה מאוחרת לבנה הפעוט.

אלא שהאסון הכבד בהר מירון היכה בה ובכל המדינה ביום האירוע ופיטנס החליטה שאינה יכולה לחגוג בזמן ש-45 משפחות אבלות איבדו את יקיריהם וביטלה אותו שעות ספורות לפני. "ערב טוב" עם גיא פינס עקב אחר פיטנס בבוקר יום האירוע, מה שהיה אמור להיות היום השמח בחייה ותיעד את התפנית בעלילה, את רגעי הלבטים, ההחלטה לבטל ושיתוף ההחלטה ברשתות החברתיות לצד אירית רחמים, שנאלצה לפזר את כל צוות העובדים לביתם, אחרי שהאירוע כבר היה מוכן ומזומן.

שר פיטנס (צילום: צילום מסך קשת)
שר פיטנס (צילום: צילום מסך קשת)

לסיום הכתבה ערכו ב"ערב טוב" קטע בו תועדה אירית רחמים מבקשת להצטלם עם פיטנס ובעלה, לטובת פרסום באינסטגרם שלה, כשהיא ממקמת אותם לטובת תמונה טובה, מנשקת וכואבת את כאבם. התגובות הקשות נגד פיטנס ורחמים מיהרו להגיע, הרשת געשה והעוקבים צלבו את השתיים.

יש שטענו כי הבכי היה מזויף והתמונות מבוימות ושזה נראה מביך ומיותר וכתבו: "למה לתעד את כל הבכי הזה ולפרסמו ולא להתנהל בצניעות וטוהר ולהודיע רק על ביטול האירוע?". עוד טענו כי הראו את מסחטת הדמעות בכדי למשוך כותרות ולקבל יחסי ציבור. עוד ביקרו את נוכחות הכתבים והצלמים בעת ביטול האירוע. בתגובות נוספות נכתב: "מה הן חשבו לעצמן, כמה משחק בשביל פרסום? מביך ופאתטי. אם הן כל כך גמורות מהאסון מה קשור תמונות באינסטגרם? מי שכואב לא מעלה כל חצי דקה סטורי".

אירית רחמים, שר פיטנס (צילום: צילום מסך קשת 12)
אירית רחמים, שר פיטנס (צילום: צילום מסך קשת 12)

אירית רחמים החליטה להגיב לכל המצקצקים וכתבה: "אני המומה מהחיצים המורעלים שמופנים כלפי וכלפי שר, שטענו שכל ביטול האירוע היה אקט אסטרטגי ושיווקי. אף אדם לא מבטל אירוע וסופג הפסדים של מאות אלפי שקלים עבור שיווק. זו רשעות לשמה, אני רוצה להבהיר באופן שלא משתמע לשתי פנים, שהעריכה הייתה מגמתית ולא הציגה את התמונה כולה", וסיימה עם הדברים הבאים: "פרסום היא כמו שמש, היא רחוקה היא מחממת, היא קרובה היא שורפת, מחיר התהילה". 

שר פיטנס סירבה להגיב.

שר פיטנס, אירית רחמים (צילום: צילום מסך קשת 12)
שר פיטנס, אירית רחמים (צילום: צילום מסך קשת 12)